Liedje op geboorte cd/geboortekaartje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Miertje84, 5 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Hoi,

Toen mijn zoontje geboren was hebben wij een cd singel hoesje met cd als geboortekaartje gedaan. Nummer die erop stond was van Xander als je slaapt. (Origineel van glennis grace)

Als geboorte kaartje voor onze dochter straks willen wij weer hetzelfde alleen dan een ander nummer.

Wie weet er een mooi/leuk nummer?

Tekst van Claudia de breij jouw liedje is super mooi maar we vinden haar stem niet mooi. Miss weet iemand of er nog iemand is die hem gezongen heeft?

Alle tips zijn welkom!

2. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Moeilijk. Misschien een cover dan zoeken. De vraag is natuurlijk of het je gaat om de tekst of uitvoering. Als je de tekst mooi vindt kun je simpel een fragment op een kaart zetten.

Daarom ook een vraagje: hebben mensen dat ook geluisterd dan?! Ik kan me namelijk niet goed voorstellen dat veel mensen die moeite gaan doen voor andermans kind, los van misschien directe familie en vrienden...

3. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Ik heb geen idee hoeveel mensen het luisteren. Lang niet iedereen dat besef ik. Mijn schoonvader zit in die wereld (eigen bedrijf) dus die maakt die hoesjes en brand de cd's. Zo'n hoesje zonder cd vind ik niet kloppen. ☺️

Maar we hebben gelukkig nog even om te denken. ☺️

4. Happymom1985

11 jan 2015
    16
    0
    1
    NULL
    NULL
    Leuk zo'n cd! Ik dacht idd ook gelijk aan Claudia, weet niet wat jullie precies zoeken maar wat opties:

Nu dat jij er bent - Trijntje Oosterhuis
    Slaap maar - Marco Borsato
    Samen voor altijd - Marco & Jada Borsato
    Niemand zo mooi als jij - Jan Smit

5. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Prachtig nummer dat van Claudia. Er zijn andere versies van, mijn inziens doen die allemaal onder aan het origineel. Maar Google maar eens.

Leuk detail zou wel zijn als je (nu het een dochter wordt) kiest voor een vrouwelijke artiest. Maar misschien is dat te ver gezocht van mij, ik hou alleen wel van dat soort details.
    Maar goed, dan kom je inderdaad al gauw uit bij Trijntje denk ik.

6. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Denk dat het toch Claudia wordt. Die tekst is zo verschrikkelijk mooi.
    En idd, we wilden wel graag een vrouwelijke artiest. ☺️

7. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Een Woezel en Pip liedje van Chantal Jansen?

Deel Deze Pagina