Je ziet het aan mn banner, ik ben niet ver meer van de 12 weken. Nu was ik altijd abnormaal misselijk (braakte alles uit enz, ziekenhuis gelegen) en nu ebt het dus weg. Ik nam alleen 's ochtends nog een pilletje tegen de misselijkheid en nu vandaag heb ik me overslapen en ik voel me helemaal niet meer misselijk. Ik denk er dan ook aan geen pilletje meer te nemen vandaag. Nu was de vraag: is het normaal op dit tijdstip dat de misselijkheid weggaat of moet ik nu ook ongerust worden. Je leest vaak dat bij een miskraam ook de misselijkheid weggaat, maar ik ben toch al bijna 12 weken?
Ook in een normale zwangerschap wordt de misselijkheid minder of gaat zelfs helemaal weg. Bij de een wat later en bij de ander wat vroeger, je lichaam went namelijk aan de hormonen en alle andere veranderingen. Rond 12 weken klinkt niet abnormaal vroeg. Bij mij werd het met 16 weken een stuk minder (en ik had ook last van extreme misselijkheid met ziekenhuisopnames en al) en mijn zwangerschap gaat prima. Als je je heel zenuwachtig maakt, kun je misschien bij de vk langs om het hartje te horen? Groetjes Rosa
Heej Nouky.. Ik heb het ook gehad... ik was echt enorm misselijk, kon bijna niets binnenhouden en plots met 10 weken en nog wat dagen.. gewoon in 1 keer weg. Ik had gelukkig voor mezelf al wat goede echo's gehad, dus wist dat het goed zat.
Ik was vooral misselijk tussen de 6 en 9 weken. Daarna werd het steeds minder! Het is voor iedereen weer anders, dus niks om je ongerust over te maken...
Heb zelf met 9 weken ook een week in het ziekenhuis gelegen ivm braken en misselijkheid. Rond de 12 weken verdween het ergste maar heb heel mijn zwangerschap bijna elke dag overgegeven. Vooral als ik moest werken hing ik 's ochtens boven de wc maar in het weekend als ik uitgeslapen had hoefde ik niet over te geven. Toen ik eenmaal met zwangerschapsverlof ging braakte ik nog maar 2 keer in de week ipv 5/6 keer.
bij mij is het sinds vorige week eigenlijk over, moet nog wel geregeld eten, maar niet meer de toilettaferelen... het begon bij mij pas met 8 weken, dus ik denk dat het voor ieder verschillend is wanneer het begint en stopt, je hoeft je volgens mij dus niet ongerust te maken!