Pijn in bekken wanneer baby beweegt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Apenijn, 8 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb sinds gisteravond pijn in m'n bekken op een andere plek dan normaal. (normaal is in m'n liezen en m'n staartbeentje) Het doet nu zeer in die kuiltjes op mijn rug en ook op m'n heupen zelf, alsof ik erop gevallen ben. Het voelt heel beurs.
    Nu heb ik te vroege bekkeninstabiliteit waardoor ik goed op let hoe ik zit, lig, loop (met band) en wat voor schoenen ik aandoe.
    Maar sinds vannacht, ik ben echt wel 5 keer wakker geweest, als die kleine bewoog, deed m'n hele bekken pijn.
    Zo'n kleine venijnige steek, als je banden ook even zeer kunnen doen, alleen dan wat zeurderiger en het houdt wat langer aan.

Wie herkent dit? Is dit beursigheid van het schoppen (wat madammetje flink doet?) of is het bandenpijn die ik nog niet ken? Of zou ze misschien aan het indalen zijn??
    (di op controle bij de VK nog niet aan het indalen)

Ik blijf maar een dag in bed, bewegen doet best wel veel zeer.
    Lang leve de laptop :)

2. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Niemand?

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik heb ook soms heel erge steken bij mijn bekken, onze beeb is al behoorlijk ingedaald mijn verloskundige vertelde mij dat wanneer ik die helse steken heb dat dan zijn koppie beweegt in mijn bekken.
    Hij zit vast, en daarom doet het zo veel pijn......

4. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    De verloskundige is net langs geweest, ik hield het niet meer van de pijn en lag te huilen op de bank toen vriendlief thuiskwam.
    Die stond erop dat ik de vk belde.
    Alles is in orde met ons allebei.
    Maar het schijnt dat de beeb precies op de zenuw drukt die tussen de twee plekjes op je onderrug ligt. Dat doet zoveel zeer.
    Voor nu is het paracetamol, een warme kruik en de ' catstretch' in de hoop dat ze een beetje anders gaat liggen. de vk zei ook dat dit nog kon duren tot ze werkelijk ingedaald was. Mooi kloote dus.

Deel Deze Pagina