53 weken en 's nachts terug wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Inge36, 2 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge36

Inge36 Actief lid

16 apr 2013
    181
    0
    0
    Hallo mama's! Even een vraagje tussendoor. Onze klei e meid is nooit een goeie slaper geweest. Door mijn 2e zwangerschap (ik ben nu 15 weken ver) Benin ondertussen al 3x opgenomen geweest in het ziekenhuis met hyperemesis gravidarum. Papa heeft daar handig gebruik van gemaakt om ons monstertje te leren doorslapen. Dit lukte al 1,5 week aardig. Echter sinds enkele dagen wordt ze 's nachts weer meerdere keren wakker. Ze ligt dan wat te kreunen en valt meestal na enkele minuten weer in slaap. Kan dit te maken hebben met de 13 maanden sprong. Ook hangt ze enorm aan haar papa sinds ik in het ziekenhuis gelegen heb. Ze wordt zelfs hysterisch als hij nog maar naar het toilet gaat. Net alsof ik een vreemde ben. Eerlijk gezegd: dat doet wel pijn omdat ze de 1e 11 maanden van haar leven altijd bij mij geweest is. Zou het die 13 maanden sprong kunnen zijn? Hoe verliep dit bij jullie?

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik denk een combi van 13 maanden sprong en jouw ziekenhuisopname. Als ze na enkele minuten weer in slaap valt is ze toch niet echt wakker? Gewoon laten gaan, is denk ik ook verwerken. Onderschat ze niet he! ;) Bij echt overstuur zijn gewoon troosten.

Verder denk ik geduld hebben. Het is geen persoonlijke afwijzing naar jou.

Deel Deze Pagina