He meiden, Ik heb een vraagje. Sinds vrijdag heb ik al veel last van voorweeen. Ook ben ik de slijmprop verloren en verlies ik nu nog veel slijm. Nu werd ik vanochtend wakker met menstruatiekramp en enorme pijn aan mn stuitje. Ik kan amper zitten of bewegen. Weten jullie wat dit kan zijn?
Rug weeen misschien ???? Bij mij voelde het eerst aan of ik een stijve rug had, werd naar mate de dag vorderde steeds erger. ( onder in de rug). Ik dacht dat het kwam omdat ik al de hele dag verkeerd in een ziekenhuisbed lag/zat/hing. En een aantal uur later braken de vliezen, en kreeg ik naast de buikweeen rugweeen, dat was precies dezelfde plek.
Hey gebakje, Bedankt voor je antwoord. De baby was al helemaal ingedaald volgens de vk, dus denk niet dat dat het is. Vandaag weer hetzelfde verhaal. Pff, weet niet meer zo goed hoe ik het hebben moet. Hoop maar dat het snel begint. groetjes, Spinner
Klinkt niet als het begin van de bevalling, vind ik dan Slijm verliezen deed ik beide keren op het eind ook heel veel, maar luidde niet de bevalling in. Pijn in stuitje heeft echt met je bekken te maken, of dat nu van indalen komt of van gewoon bekkenklachten.
hmmm, afwachten dan maar. Bekkenklachten heb ik de hele zw-schap niet gehad, dus zou vervelend zijn als dat nu nog eens kwam...
Hier ook last van stuitje! Heel irri en pijnlijk ja.. Heb het als ik teveel heb gedaan of bed heb verschoond ofzo. Heb het ook als ik te lang heb gezeten of gelegen, de vk vertelde dat het kwam doordat mn bekken steeds weker worden.. Hoop voor je dat de bevalling snel gaat beginnen! Succes