Hoi meiden hoop dat jullie een antwoord voor me hebben. Heb afgelopen week al een paar keer een darmkramp aanval gehad (noem t ff zo) en dit trok na een tijdje wel weer weg, of ik ging naar de wc en dat luchtte op zich ook wel op. Nu zat ik vandaag gezellig bij mn schoonouders en ineens weer die darmkrampen, maar echt heel pijnlijk!! Ik wilde opstaan en dit ging niet eens goed. Heb eerst een tijdje krom gestaan voor ik recht kon staan. Het borrelt wel in mn buik en af en toe een wind (sorry) maar ontlasting komt er niet. Ik heb vanochtend nog wel ontlasting gehad en niet eens lastig of zo. Nu ben ik dus een kleine 2 uur verder en het is nog steeds niet over. Weet bijna geen goede houding meer te vinden. Mijn buik wordt steeds harder lijkt t wel en de kleine wordt ook ineens best beweeglijk. Ook heb ik het gevoel dat de krampen ook een beetje aan de voorkant komen helemaal onderin zeg maar. Ik heb intussen de vk al gebeld die zei het kan zijn dat de kleine op de darmen drukt. Voor de pijn mag ik paracetamol slikken en proberen een fijne houding te vinden (die er niet is). Als ik het niet vertrouwde weer bellen. Klinkt dit iemand bekend in de oren?
ik herken het opzich niet, maar weet wel dat ik de dag voor de bevalling last van mijn darmen kreeg, alleen dan dus enorme diarree... misschien dat je lichaam toch al aan het voorbereiden is en je darmen daar flink op reageren...
tja het klinkt alsof het echt aan het beginnen is! heb je al ff een lekkere douche genomen? vaak als het echt begint gaat het daardoor echt doorzetten en als het niks is zakken harde buiken etc vaak af door de ontspanning... succes!
nou... het waren dus weeen en had vanochtend 2 cm ontsluiting. Hele nacht geduurd. Vanmiddag van het een op het andere moment houden de weeen er ineens mee op.... Ik baal echt flink nu. Het kan dus elk moment weer beginnen, maar het kan ook zo een paar dagen duren.... Frustrerend!!! Had echt graag mijn mannetje vandaag in mijn armen willen hebben.
Kan mij voorstellen dat het frustrerend is!!! De andere kant is dat je heel even bij kan komen en kan slapen terwijl je toch al twee cm ontsluiten bereikt hebt! Dat scheelt je een paar uur pijn bij de volgende centimeters ontsluiting! Lekker ontspannen! Je hoort vaak dat er ook cm bij kunnen komen terwijl je er niets van merkt. Vriendin van mij had de eerste twee cm weeen en pijn. Daarna 4 cm 'cadeau' gekregen tijdens een goede nacht slaap! Ik hoop het voor je! Ff gewijzigd en een schandalige taalfout gecorrigeerd....
dankjewel meiden. En die 4 extra cm zou ik graag willen. Als ik er 1tje extra had zou ze mijn vliezen breken....helaas. Ik ben nu op elk pijntje gefocust en hoop dan dat t een wee is, maar tot nu toe nog niks. Hoop dat t snel gaat gebeuren.