darmkrampen of?????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wanna be a mama, 22 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eef80

eef80 Niet meer actief

En en en???? hoe gaat het nu?

2. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    jaa ben benieuwd haha
    was al aan t lezen, ik had dit ook rond 37 week maar bij mij waren t denk ik toch echt darmen...

inmiddels 39 en zit ook ieder pijntje te speuren en zoeken hier whahaha

oohh misshcien is ze wel bezig of heeft ze t knulletje inmiddels vast..

3. eef80

eef80 Niet meer actief

Hahaha, ik snap het goed! op een gegeven moment wil je gewoon graag je kindje vast hebben! Ik weet niet of je al eerder bent bevallen maar je hoeft niet te zoeken naar een wee hoor.. Die gaan niet ongemerkt voorbij :D

4. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    nee dit is de 1e...
    dus het woord "wee" is voor mij nog erg abstract....

ik heb wel sinds zaterdag opnieuw veeeeeeel steken bij mn schaambot en liezen
    volgens de verloskundige is t week aan t worden (hoe week willen ze het hebben, als ik op mn linker zij lig en ik hoest dat knakt mn heup al hahaha)

en met name als de kleine heel druk is steekt t enorm, draait veel met t koppie in de rondte denk ik
    pfff dat is echt zoooooooo naar

maar je weet gewoon niet naar wat voor pijn je moet zoeken bij weeen, de een noemt ze steken de ander zeurend..
    die voelt ze in de buiik die in de rug...

lastig hor haha

zit ieder geval al 1,5 week lang op de wc te speuren of ik misschien bloed heb.... maar tot nu niet helaas hahaha

5. eef80

eef80 Niet meer actief

Die pijn die je beschrijft herken ik heel goed. Dat is je bekken die instabiel en week wordt. Een uitermate pijnlijk en vervelend gevoel!! Dit heb ik helaas in erge mate. Vorige zwangerschap kon ik vanaf week 26 er niet meer van lopen en nu is het ook niet te harden. Ik ervaar het als een gevoel van hete messen in je schaambot. Kan het niet anders omschrijven! En iedere keer als ik draai kraak ik aan alle kanten!! En het hoofdje van de baby daar is ook niet zo comfortabel!

De ervaring van de eerste weeën kan ik het beste omschrijven als hele erge krampen in buik, rug en trekkend naar de benen. Ik heb eens een voedselvergiftiging gehad en eerlijk gezegd vond ik het begin daar erg op lijken. Je voelt je beroerd! Maar de weeën daarna zijn gewoon niet te harden! Je denkt nog net niet dat je dood gaat. ;) Ik had vantevoren verwacht dat ik aan de baby zou denken maar op het moment had ik alleen maar pijn en heb ik geen moment aan hem gedacht! Ook dacht ik even 'bekijk het maar, dit doet pijn! Ik ga naar huis!' :D:D Ik heb het zelfs hardop gezegd!
    Maar je bent sterker dan je denkt en het is écht waar, je bent het vergeten zodra je de baby vast hebt!

Maar de weeën missen zal niet snel gebeuren!

Heel veel succes voor jou! Je bent al snel aan de beurt!!

6. wanna be a mama

wanna be a mama Bekend lid

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Heey meiden...
    Nou het heeft nog steeds niet doorgezet. Wel blijven die verschrikkelijke darmkrampen. Haast niet vol te houden. De verloskundige heeft me aangeraden ook eens mijn urine te laten controleren, misschien een blaasontsteking. Alleen dit heb ik 2 weken geleden nog gedaan, kan het zo snel omslaan? t kan natuurlijk geen kwaad ff te checken..
    Morgen moet ik weer naar de verloskundige en dan gaan ze ook gelijk kijken of er iets is veranderd in de ontsluiting. Ze vertelde me de vorige keer als ik 3 cm had konden ze de vliezen doorprikken, dus als jullie nu ff voor me duimen voor die ene cm :). Als dit niet het geval is wordt er een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog en wordt ik volgende week ingeleid. Dus langer als anderhalve week duurt t sowieso niet meer, maar zou zo graag willen dat ie eerder komt en uit zichzelf...zucht....
    We wachten dus maar weer af.

7. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Succes!!

8. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Succes vandaag! Hopelijk vindt de kleine april een leuke maand om jarig te zijn!

9. wanna be a mama

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Thanks!! Ik hoop t ook...

10. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Spannend joh, succes!
    Het moet beter weer worden dit weekeind, dus misschien wacht ie op een stralende zonnige dag :D
    Da's een mooie start van zijn leventje buiten de buik ;)

11. eef80

eef80 Niet meer actief

Succes! Hopelijk heb je inmiddels die cm extra!!
    Een warm bad schijnt ook te bevorderen en fietsen. Dus als je die extra cm niet hebt misschien vanavond een stuk fietsen met een warm bad toe??
    Ik hoop dat het snel gebeurt!

12. wanna be a mama

16 mei 2011
    728
    1
    16
    ohh dames ik ben zo blij!!! Kom net terug van de verloskundige, zaterdag wordt ik ingeleid....
    was geen cm extra, maar vanwege de pijn en omdat ik toch die centimeters al heb heeft de verloskundige dat even voor me geregeld! Zooooo blij!!!!

13. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    @ wanna be a mom; heel veel succes zaterdag! Heb je de kleine vent al snel in je armen! Dat wordt genieten!!...(na de bevalling natuurlijk, niet tijdens)

14. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    gelukkig meid en nu nog 2 nachtjes slapen!! succes en geniet ervan!!! is zo bijzonder!!

15. eef80

eef80 Niet meer actief

Nog even bijslapen en dan zaterdag aan de bak!!
    Veel sterkte, succes en geluk! Het is zo'n prachtig moment om je kleine voor het eerst vast te houden :):)

16. Melisjem

Melisjem Nieuw lid

2 mei 2012
    2
    0
    0
    Heey allemaal,

Ben nieuw hier maar herken dit verhaal zo.
    Ik ben nu bijna 20 weken zwanger en heb de laatste weken ook darmkramp aanvallen gehad. Eerst was het een keer in de paar dagen maar de laatste dagen heb ik er dagelijks meerdere. Ik had al van de dokter Lactulose siroop gekregen maar dit lijkt niet te werken. Ben vandaag begonnen met Movicol zakjes.
    De pijn is zo extreem. Ik kan helemaal niets meer. Je probeert de pijn een beetje weg te puffen maar het is echt verschrikkelijk. Als de pijn eenmaal weg is, is er ook niets meer aan de hand. Behalve dat je na 4 aanvallen dood en doodmoe bent.
    Ik eet al alles wat goed is voor een goede stoelgang; gedroogde pruimen, kiwi's, sinaasappels, volkoren brood, pasta en zilvervliesrijst, drink genoeg water en thee eet voldoende groente maar het wil maar niet beter worden.

Goede tips zijn meer dan welkom ;))

Deel Deze Pagina