Oooooowwww de hormonen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tonneke, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Tot op heden was ik er van overtuigd dat ik geen last had van zwangerschapshormonen en ooooowww wat heb ik me vergist. Ik werd vandaag echt jankend wakker! Helemaal over mijn toeren, had gedroomd dat me vriend me ging verlaten en het voelde zo echt dat ik echt nog 30 min daarna heb lopen huilen. Me vriend werd er wakker van en schrok zich dood. Ga dan maar eens uitleggen waarom je zo moet huilen :( op dat moment wist ik het eigenlijk zelf niet eens. Dat wordt nog wat de laatste 10 weken....

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    erg hè. Ik ben nu ook een onwijze huilebalk. Gisteren 3 keer gehuild (om niks). zet de tv aan met wat zieligs en gelijk dikke tranen

3. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    Gewoon lekker laten rollen die tranen!! Heb er zelf ook ontzettend veel last van, hoort er gewoon bij. Als is thuis ben vind ik het niet zo erg maar als ik keelpijn heb van me tranen op te houden op straat omdat ik zo'n mooi roze babytruitje heb gekocht vind ik het iets minder :) :) :)

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb de laatste tijd echt vet heimwee.
    Loop de hele tijd te janken dat ik mijn ouders mis.
    Als ze dan langs zijn geweest en ze gaan weg dan word ik opeens super verdrietig en zo.

Ze wonen een uur rijden van mij vandaan..

Deel Deze Pagina