Waar koop jij je kleding voor je baby. Ik kom op het gebied van kleding niet verder dan: Babydump (heeft soms wat leuks hangen) Prenatal H&M Cocinnele Rotterdam Ik heb een dochtertje die ik vooral modieus wil kleden. zo nu en dan stoer, maar ook chique en leuk. C&A vind ik zelf geen leuke kleding hebben. Online ken ik kleertjes.com Gelieve winkels regio Zuid Holland en/of brabant of gewoon "landelijke" winkels.
Zara (sinds kort ook online voor als de winkel niet in je buurt zit. Bakkaboe (sengers, jola, terstal) V&D heeft ook soms hele leuke kleding Hema, moet je geluk mee hebben qua collectie, ik slaag er lang niet altijd.
H&M Zara Hema (rompers en spijkerbroeken) Prénatal (broeken) verder af en toe online (kleertjes.com en nog wat webwinkels)
Wij kopen het meeste bij de Zara. Soms bij de V&D (Mexx en Benneton, of eigen merk vd V&D) en de H&M. Name it heeft soms ook leuke dingen. Verder kom ik niet, want slaag meestal al bij de Zara haha, zou alles wel willen hebben. Prenatal haal ik heel soms eens wat.
lief!, babygap, tommy hilfiger, name-it hangt hier ook veel in de kast. meeste is online te shoppen. (google is je vriend, zijn heel goedkope webshops te vinden!)
Ik slaag meestal wel bij de H&M of de Hema (maar hema is heel wisselend). Af en toe zeeman of Wibra (vooral pyjama's) en heel soms Henk ten Hoor. Verder sprokkel ik marktplaats nog wel eens af. Ik doe niet aan merkkleding. Ga echt geen 50 uitgeven aan een longsleeve maat 80/86 of een spijkerbroekje. Dan vind ik 20 bij de H&M soms al duur genoeg. Maar vind het wel een sport om via marktplaats soms een merkbroek te scoren voor een prikje. Rompers heb ik momenteel eigenlijk alleen maar van Rainbowbabies, omdat die mooi blijven en het net lijkt of mijn zoontje model gestaan heeft bij de kleermaker. Die zitten hem erg mooi. Ik weet eigenlijk niet wat voor winkels er allemaal zijn in Emmen, daar gaan we meestal heen. Ik snuffel soms gewoon wat rond.
Online olliewood.nl en kleertjes.com en Happybee.nl en amazingkids.nl Winkels BBBboulevard in Spijkenisse, soms h&m, Name it winkel Spijkenisse, KidsLimoen Spijkenisse