Dan gaan we maar samen testen morgen. Al zijn onze krampen anders. Ik heb geen darmkrampen. Meer rond mn schede, onderbuik en trekt naar mn lies..
Jootje ja het was de eerste zwangerschap en ik was bijna 10 weken zwanger. Dat is zeker nog erg recent hopelijk kan je snel positief testen..
Ja positief testen dat willen we en we gaan er voor!!! ik hoor het wel als het zover is.. ik kan niet wachten tot het volgende week dinsdag !! voel me nog steeds raar vanacht erg weinig geslapen en nog steeds raar onderbuik gevoel net of je ongi moet worden.
Raar hè zo'n lichaam. Soms snap je er toch niks meer van? Gun het jou ook dubbel en dwars meid. Wanneer wil je testen? Op je NOD dinsdag?
Ja een lichaam is erg raar.. het kan je soms echt voor de gek houden. maar voor jou is er ook nog hoop! gewoon nog een keer testen als ongi uitblijft. Ja dinsdag op mijn nod. ik kan de klok er op gelijk zetten wanneer ik ongi word dus als ik het om 12 uur nog niet ben dan kan ik gaan testen. ik test niet meer voor die tijd heb dat wel gedaan maar daar werd ik alleen maar gestrest van..
butterfly, idd je moet eigenlijk proberen om het uit te houden tot 2 a 3 dagen na je NOD. Eigenlijk iets langer maar kan me voorstellen dat je dat niet wil. ik geloof dat bij 90% van de vrouwen de test positief is 5 dagen na NOD ofzo? Ik blijf voor je duimen!!! nog goed nieuws voor anderen???
Hoi Butterfly, ik denk dat ik candaag ongi ben. Het is dag 6 dat ik bruine afscheiding heb in inlegkruisje en donkerrood prop/slijm op de wc. Soms snap ik het niet meer.. Hoe gaat het met de andere dames? Ik zou ook een paar dagen na je nod gaan testen, je hoort vaak voor he nod dat het niet lukt.. Succes meiden!!
Balen sheba84! Hoop dat het echt snel raak is voor je. En idd jootje, ik moet het maar even afwachten. Maar denk dat m'n ongi eraan komt want heb nu al drie dagen bruin verlies wat steeds ietsje meer is. Maar, geen bloed geeft moed!!
Jootje123, ik denk het niet anders had ik vast enorme buikkrampen dat had ik dus niet. Butterfly84, idd bloed geeft moed!! ik duim voor je
Sheba84 he wat jammer Butterfly84 geen bloed is zeker moed.. ook ik zal voor je duimen dat het hierbij blijft en het niet doorzet. Bij mijn zijn me darmen met vlagen aan het rommelen nu alleen 's nachts en al 2 dagen hoofdpijn.
Hey Sheba. Helaas is gister m'n ongi begonnen 18 maart naar de huisarts. Maar hoe is het met jou? En met de andere dames??
Dat is balen butterfly. Ik zit alweer op dag 10 dat ik bruine afscheiding heb. Waarvan dag 3 en 4 donker rode slijm op de wc. En vanaf dag 5 alleen maar bruin. Het is niet veel maar ik heb het nooit zolang. Meestal maar 5 dagen. Misschien hoort het nog van het ontpillen Ik ben ook benieuwd naar de andere dames.
Hoi hoi, door mijn mk echt geen enkel idee wanneer ik ongesteld moet worden. volgens mijn "normale" cyclus volgende week vrijdag maar ik hou er rekening mee dat dat ook zo 2 weken later kan zijn. Dat word inhouden qua zwangerschapstesten!!! heb iig al besloten dat ik niet voor een week na NOD ga testen want anders word ik gek! butterfly: balen van de ongesteldheid! sheba: had jij al een test gedaan?