Darmkrampen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door butterfly84, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jootje123

Jootje123 Actief lid

3 feb 2013
    131
    0
    0
    hee meid,
    sorry ben even niet meer op forum geweest. ben zondag op maandag nacht helaas ongi geworden. En niet zo'n klein beetje ook. heb echt 2 uur wakker gelegen van de pijn en daarna met diclofenac pas in slaap kunnen vallen. Nu hevig bloeden. Heftig hoor. zo erg heb ik het voor de mk nooit gehad....

Hoest met de rest van de dames hier?

2. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Jootje, wat vervelend voor je. Ik hoop dat het snel raak voor je is.

3. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    He Jootje
    geen leuk nieuws en wat vervelend dat het zo heftig is!!

Hier zijn we weer in een nieuwe ronde beland en gisteren zijn we bij de ha geweest. die gaat ons doorverwijzen als het goed is krijg ik morgen te horen wanneer we terecht kunnen!! Yehhh zie er wel tegenop, maar ben blij dat we eindelijk begrepen worden door de ha.

4. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Jootje wat balen zeg!! En dat je er zo'n last van hebt zeg:(

Gertine wat fijn dat je doorverwezen bent. Ook wel spannend natuurlijk!

Wij zijn maandag naar de ha geweest. Vandaag zaad ingeleverd over 2 weken hebben we daar de uitslag van en dan moeten we maar weer verder kijken...

5. Jootje123

Jootje123 Actief lid

3 feb 2013
    131
    0
    0
    @gertine en butterfly,

spannende tijden dus voor jullie. allebei naar de ha geweest.
    Was het bezoek wat jullie ervan verwacht hadden?

6. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Butterfly: Oke en was het wat je verwacht had?

Jootje123: Ja ik ben echt heel erg opgelucht dat we de stap toch genomen hebben, onze vorige ha snapte er niks van.
    Dus hebben we een overstap gemaakt en hebben nu een vrouwelijke arts, die had zo iets van nou ja dat hij jullie niet heeft geholpen, en vandaag belde ze dat we volgende week vrijdag al in het zkh terecht kunnen. Zie er wel tegenop, en tegelijkertijd blij en opgelucht.
    En ik wist totaal niet wat we konden verwachten omdat we bij de vorige ha zo een negatief gesprek hadden gehad.

7. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    Hé dames!

Ik herken de rommelige darmen, ik ben nu 5 dagen overtijd! Ik heb op dag van mijn NOD getest een dikke negatief nu twee clearblue gekocht, hopen op een dikke positief!

8. noor1

noor1 Lid

18 mrt 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Bij mij hebben die rommelige darmen tot tweemaal toe op een ongesteldheid gewezen :( Hoop dat het bij jullie een andere betekenis kent.

9. Jootje123

Jootje123 Actief lid

3 feb 2013
    131
    0
    0
    Ben blij dat te horen. Ik hoop dat het voor jullie wat duidelijkheid gaat geven!
    Maar...... Ik hoop natuurlijk nog veel meer dat het jullie gewoon gaat lukken binnenkort!!!

10. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ja dat hopen wij natuurlijk ook. ik heb volgende week vrijdag ook eisprong dus nog hoop.. En anders gaan we de mmm door en hopelijk krijgen we dan meer duidelijkheid.

En hoe is het nu met jou dan?

11. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    En al meer duidelijkheid? of ben je toch nog ongi geworden?

12. Jootje123

Jootje123 Actief lid

3 feb 2013
    131
    0
    0
    Ja wel wat beter. Vorige week flink ongesteld en was echt depri (vermoedelijk de hormonen).
    Was ook heel druk op werk en met studie dus dat hielp ook niet. Nu rustig weekend gehad en komende periode ook wat meer rust.
    Ik heb pas rond 4 april mijn eisprong dus iets later als jij. Maar ben wel van plan om alles eraan te doen om de kans op zwangerschap zo groot mogelijk te maken deze ronde :p

Hoest met alle andere dames hier?

13. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Wilde nog even laten weten dat we zaadonderzoek hebben gehad en uitstrijkje. Zaad was helemaal goed. Uitstrijkje krijg ik de uitslag nog van, maar op t eerste gezicht zag het er goed uit... We wachten t gewoon rustig af allemaal...

Hoe is het met jullie dames?

14. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Dat is toch wel positief! Idd nog even rustig afwachten.

Ik ben de laatste tijd er even niet mee bezig, me opa is gistere overleden... We zagen het wel aan komen maar toch blijft het moeilijk..Vrijdag wordt hij begraven of gecremeerd..

En dinsdag de sleutel van ons nieuwe huisje en klussen maar!

Verder succes meiden!

15. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG

Hallo meiden,

Wij zijn gisteren ook voor het eerst weg geweest, zaad word onderzocht en ik heb een inwendig onderzoek gehad, ze zagen dat me ei al gesprongen was vroeger dan anders waarschijnlijk een dag eerder (dag 15)toen had ik het gevoel van he me ei, maar dacht ook zo van dat kan niet. (ik voel het namelijk altijd op dag 16). ook bloedgeprikt en over 2 weken de uitslag daarvan. dus echt heel spannend allemaal. ongesteld worden en de uitslag van de eerste onderzoeken.. hoe kunnen ze het plannen..;)

Voor jullie ook spannend maar mooi dat het er op dit moment goed uitziet, en zijn zwemmers goed zijn, hopelijk bij jou ook alles goed!
    Wanneer krijg jij de uitslag?

16. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    He wat naar van je opa.. Sterkte meis.
    En dan dinsdag je sleutel.. 2 april een mooie dag veel klusplezier.

17. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Sheba 84: gecondoleerd met opa.. Naar zeg. Moeten jullie veel klussen in het nieuwe huis?

Zo Gertine, spannend meid... Dan zou je willen dat de tijd wat sneller ging hè...
    Ik krijg ook over 2 weken de uitslag... Ik ben er niet meer zo mee bezig. Ik wacht het allemaal rustig af.

18. Jootje123

Jootje123 Actief lid

3 feb 2013
    131
    0
    0
    Jemig sheba wat naar van je opa. Gecondoleerd.

Wat spannend voor de andere dames en alle onderzoeken zeg. Ik ben benieuwd of er wat uit komt.

Hier alles ok. Druk bezig mijn eisprong is morgen als het goed is. Wel weer spannend nu!

19. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Bedankd meiden, het was een mooie dienst voor me opa.

Maar ik zt ondertussen wel op cyclus dag 40 en nog geen ongi of krampen verschijnselen, misschien dat het door de stress wat langer uit blijft. De tijd zal het leren :)

Hoe gaat het met de dames, hebben jullie inmiddels de uitslagen van jullie testen? Ben benieuwd..

Deel Deze Pagina