darmkrampjes 10 dagen oude baby

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mnonc, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Gebruik nu flessen van dr. Brown, merk nog niet veel verschil, wel is het deze week al iets rustiger omtrent de krampjes.
    Ze slaapt iedere nacht op mn buik. Zo slaapt ze idd wel goed!
    Osteopaat hou ik zeker nog in gedachte!
    Dit s ook bij het consultatiebureau bekend en die vinden nu niet dat ik van voeding moet veranderen, pas als ze 3 maanden is en ze heeft nog veel last.

2. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Bij mij ook.

3. belem

belem Lid

28 mrt 2012
    86
    0
    6
    sab simplex! bij sommige da drogisten verkrijgbaar en anders te bestellen op internet het is echt een wondermiddel

4. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda

Ik heb de flessen van dr Brown ook gehad maar onze jonge kreeg hem niet helemaal op dus heb nu de s fles van difrax met dan de 123 speen erop en dan standje 2/3 gaat heel erg goed !!,
    Ik ben zelf overgestapt naar hypo van nutrilon zonder overleg en helpt ook een deel !!!, en het kan helemaal geen kwaad!!!!!!!
    Ik merk al echt daad werkelijk verschil door de osteopaat ! Gisteren had ik werkelijk het tegen overgestelde kind geen gehuild geen gekrijs geen krampjes en ontlasting hij sliep eindelijk 4 tot 4,5 uur achter elkaar door en kan nu zelfs wakker zijn zondr de huilen! Volgende week donderdag gaan we weer het is echt een uitkomst

5. Mandyilana

17 feb 2012
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het consultatiebureau zei tegen mij met 3 maanden, och sommige hebben er last van tot 6 maanden, voedselovergevoeligeheid komt zo weinig voor.

Resultaat was dat ik bleef afwachten tot ik door dat termijn heen was, en iedere nacht ieder uur een huilend kind had van de pijn.

Zelfs na de 6 maanden zeiden ze dat het zeer onwaarschijnlijk was dat hij overgevoelig was, ik ben toen zelf naar een dietist gestapt, ben zelf aan het eliminatie dieet gegaan en ik was binnen een maand van alle ellende af.

Doe wat je gevoel je ingeeft, als je zelf denkt dat het geen overgevoeligheid kan zijn, ga vooral dan verder kijken. Maar het consultatiebureau geeft advies voor de meest gangbabare zaken, en jij bent mama, als jij een gevoel hebt waar het aan kan liggen, ga er dan maar vanuit dat je gelijk hebt en ga daarmee verder!

Deel Deze Pagina