Ladies/mama's, Ik ben benieuwd naar hoe kindje veranderen in hun gezicht. Dus voor de mama's met oudere kindjes ben ik benieuwd naar het verschil tussen dat ze pas geboren waren en hoe ze nu zijn. Ikzelf kan het nog niet.. Want me kleine is pas 3 maanden(ook al veranderd hoor).
Ik zie bij de foto's van jullie wel duidelijk gelijkenis tussen pasgeboren en hoe ze nu zijn.. maar bij mijn dochtertje zie ik dat niet. Naar mijn idee lijkt ze totaal niet meer op hoe ze als pasgeboren baby was.
Ik vind van wel. De mond en dr neusje. Ze heeft nu mooie grote blauwe ogen, dit legt de nadruk op haar gezichtje.
Wat een leuk topic! En leuk om te zien hoe alle kindjes zo veranderen, en toch kan ik bij iedereen nog wel gelijkenissen vinden in de foto's Op de eerste foto was hij 3 uur oud, de 2e foto is van vrijdag..
Wat een leuk topic! Ik vind de kindjes nog steeds lijken op hun babyfoto Wel wat veranderd natuurlijk, maar je ziet wel de overeenkomsten Op de eerste foto is hij bijna 2 maanden en de tweede foto is van gisteren
Jolanda wat een lekker koppie! Linana hij heeft wel een berg krullen. Volgens mij niet op de babyfoto?
@monof: ik zie echt duidelijk dat het hetzelfde mannetje is!! Die wangetjes bijvoorbeeld @kibbeling: klopt hoor! De krullen begonnen later te komen. Eerst alleen bovenop (zijkanten waren kaal, dus mensen dachten dat we hem een hanenkam hadden aangemeten). Inmiddels een hele bos krullen, ook nog eens half kroes haha