hier ook moeizame ontlasting en idd ook alles geprobeerd, uiteindelijk heeft hij vanaf 4 maanden forlax gekregen. dit helpt uitstekend! maar of een baby van 6 weken dit ook al mag weet ik niet. succes!
Hier ook last van gehad maar na een bezoekje aan de Osteopaat en overgestapt naar Omneo ging alles weer 'gesmeert' succes
Hallo, Hier ook een terugkerend probleem vanaf het begin. Begonnen met Nutrilon HA. Toen vaak 2 of 3 dagen niet poepen maar wel krampjes en heel veel persen. Echt zielig. Daarna op advies van het CB op Nutrilon Omneo. 3 dagen goed daarna weer hopeloos. Om de paar dagen met heel veel kramp en heel hard persen met een rood hoofd. Na een paar weken toch naar de Friso Comfort op advies van vriendinnen. Hielp weer 3 dagen daarna weer terug bij af. Bij ons zoontje is het echt alsof er een stop in zit. Als de kurk eruit is dan zit er een mooie brei achter. Uiteindelijk 3 weken geleden met Kindicoldruppels van VSM gestart en sindsdien dagelijks een mooie poepluier. 2 keer kreunen/persen met een volle luier als resultaat. Ik weet niet of zijn darmpjes gewoon beter werken of dat het door de druppels komt maar ik ben er heel blij mee (hij is nu 14 weken).
Hier de kruitvat voeding voor krampjes en moeizame ontlasting ( zelfde als de omneo), het ging pas echt na een week of 3 goed werken. En tevens de kindicol druppels van vsm werken hier super. In acute gevallen elk uur 3 druppels ( en anders 3xdaags 3 druppels) Nou 1x 3 druppels was meer dan voldoende. 1 uur later een hele volle poepluier.