gewoon opnieuw beginnen. Alleen...had de klepel horen luiden. Waren zoveel berichten. http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/187885-maximaal-aantal-berichten-onderwerp.html achja...ander topic deden we ook bij 500 gooiden we hem dicht.
Fris en schoon en nu vol spammen met al jullie aankopen dames... Ik heb misschien morgen mazzel dat ik savonds ff naar de stad kan zonder kind.... Oh ehmmmm ik ga nu slapen!! truste
Haha Lynn, weer shoppen! Is fijn zonder kind.. kom zaterdag mee shoppen zonder kind Lynn en ik hadden afgelopen zaterdag afgesproken en we hebben niet eens geshopt!! Gewoon dagje speeltuin gedaan..
ik heb mijn inbox trouwens weer eens geleegd... krijg echt te veel mail hier... (ben ik tenminste nog ergens populair )
HA Meiden gevonden..... druk geweest hier!! en ik ook had mijn haar gekleurd eerst was t blond toen koperkleur en mijn kapster zei je moet chocola bruin doen maar steeds als ik mezelf zie in een spiegel denk ik SCHRIK..... DUS.......blonde plukjes zetten....dacht ik.... toen zat er een hele vlek op mijn hoofd dus alles weer blondeert en nu 3 uur later ben ik wel weer tevreden pffffffff ja je zal er maar last van hebben tis maar goed dat het superkort is morgen avond feest zaterdag avond weer eens ouderwets kermissen(lees veel drank!!!) en zondag middag man zijn verjaardag vieren(met kater?????) o o o o o niet goed voor mij morgen ochtend maar eens online op zoek naar korte spijkerbroekje
Voor de meiden die dit jottum-rokje ( Jottum rokje - Rokken -10bj13 ) hebben of hadden.. Hoe valt deze qua maat? Twijfel voor ons meisje tussen 62 en 68, en hoe hebben jullie het gecombineerd?
Joehoeeeeeeeeeeee *zwaait ff* Future mama: heb hetzelfde Benetton blousje. Ik heb vanavond in de kast gekeken. Van de nieuwe Benetton collectie heb ik ondertussen: 2 lange broeken, 1 rokje, 2 blousjes, 1 longsleeve en voor zoonlief 1 trui. En de leukste dingen heb ik nog niet eens gezien, die zag ik wel op Benetton.com Die dan maar daar bestellen. Ik kan het voor de rest ook nog niet zo vinden qua nieuwe collectie´s. Vindt alleen tot nu toe Benetton en Catimini echt leuk.
@sjalleke: hier valt die rok wel goed op maat. Hier morgen naar Den Haag winkelen met me zusje en meisje.