hallo mijn zoontje is bijna 8 maanden oud en heeft t s nachts veel last van krampen, overdag heeft hij er geen last van.:x we hebben alles al geprobeerd, inbakeren, thee, sab simplex, is ook op koemelkallergie getest maar toen werd t nog erger. osteopaat hielp ook niet.zelfs prebiotica gegeven voorde darmen hielp ook niet. hij heeft zelfs in januari in t ziekenhuis er voor gelegen en krijgt nu elke dag laxeer middel, dat ging eigenlijk heel goed tot eind februari en toen begon de ellende weer. heeft iemand dit ook meegemaakt want ik ben echt radeloos en weet niet meer wat ik nog kan doen. groetjes nicole
Wilde ik ook al vragen. Lijkt mij duidelijk dat hij dus iets krijgt voor het naar bed gaan wat ie niet goed kan hebben.
hier zijn aardappels en tot voor kort banaan de boosdoeners van nachtelijke krampjes... juist producten waar je het niet van zou verwachten... banaan lukt nu wel en aardappel zal ook wel een keer goed gaan, maar voorlopig doen we het even zonder aardappels dus ik zou inderdaad kijken naar de voeding en die aanpassen. succes!!!
hij kreeg voorheen zijn warme maaltijd t s avonds gewoon potjes olvarit maar omdat hij dan veel spuugt krijgt hij zijn warm eten het s middags en het s avonds een boterham. maar bij alle 2 krijgt hij die krampjes
hij krijgt de krampjes echt tijdens de laatste fles van half 8 en gaat dan rond 8 uur na bed maar meld zich elk uur met overstrekken en dan blijft hij echt schreeuwen zo de hele nacht door. ik vind het zo zielig voor hem