Darmkrampjes na 3,5 maand??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tuti80, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefjuh4you

22 dec 2010
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is inderdaad een goeie tip om een 24 uurs kan te maken!
    als je de schepjes in de fles doet en de fles schud... komt er extra lucht bij wat ook weer darmkrampjes kan veroorzaken!

2. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Daar ben ik vandaag mee begonnen. Ben benieuwd... Vandaag ook ha gebeld en alles uitgelegd en dat ik pepti wil proberen. Hij belt me hier morgen over terug. Maar het kan dus eerst erger worden?

3. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    daar heb ik geen ervaring mee, mijn kindje heeft reflux en geen kma tenminste voor zover ik weet niet

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    geen idee over de soorten voeding, mijn kleine zit aan de neocate

maar hier maak ik liever de voeding toch per flesje, schudden hoeft niet, ik heb zo'n sorbetlepel (lange steel) om te roeren in mijn difraxfles

5. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hallo,

sinds afgelopen vrijdag overgegaan op Pepti in overleg met huisarts. Nou ja overleg, hij zei je kan het in de winkel kopen dus probeer maar. Hij heeft niets gezegd over hoe lang ik het moet proberen of dat ik moet bellen of langs komen als het wel of niet werkt. Wat denken jullie? Hoe lang proberen? De eerste 2 dagen dacht ik verschil te merken maar nu begin ik te twijfelen. Wat te doen als dit niet werkt? Ervan uit gaan dat het dan geen KMA is of de huisarts weer bellen voor iets anders?

Zo lastig...

Deel Deze Pagina