darmkrampjes of toch wat anders?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by simba32, Apr 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovely little

Dec 19, 2011
    93
    0
    0
    Jou verhaal jou mij heeeel bekent voor, heb hetzelfde meegemaakt oftewel mijn zoontje, ze zijn savonds dan zo moe, dan kunnen ze niet meer en slapen dan omdat zo ontzettend moe zijn overleven eigenlijk zo, waarschijlijk heeft jou kleine door de keizersnede en lange moeilijke bevalling last van zijn/haar nek en beken, ik zou eens naar een manueel therapeut gaan, hebben wij ook gedaan.

Onze zoon huilde ook heel veel, alleen als hij zn flesje kreeg niet maar de rest van de tijd wel, behalve snachts dan zo zielig! Moeilijk voor jullie beide. Sterkte!

2. simba32

simba32 Bekend lid

Apr 22, 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @lovely little bedankt..
    Vrijdag moeten we naar het ziekenhuis voor nacontrole ivm keizersnede.. Ga toch maar aan de bel trekken wat betreft het huilen het houdt niet op ik heb nu een week opgeschreven wanneer en hoe vaak hij huilt maar hij huilt echt langer dan 3 uur op een dag wij hebben alles geprobeerd gedacht dat het darmkrampjes, reflux etc was/is ,maar nu is het genoeg geweest en word het tijd voor andere stappen om uit te zoeken wat het is want dat er iets is is voor ons duidelijk...maar wat konden ze maar praten zeggen wat er loos is dit is zo frustrerend niet weten wat er is en je kind niet kunnen troosten...het gaat je door merg en been..je voelt als je ouder slecht zeker omdat het de eerste keer is doe ik het allemaal wel goed etc etc volgens het cb deden we het super als verse ouders,maar het knagende gevoel blijft!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als het reflux is, helpen de leefregels regelmatig niet voldoende, dus dan is medicatie vaak nodig. Hebben wij hier ook gekregen en sindsdien een ander kind!

4. Saga

Saga Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,472
    0
    0
    N-Nederland
    Vergeet niet dat een kindje ook even moet wennen aan nieuwe voeding. Wij hebben ook omneo geprobeerd. Begonnen met 1 schepje en dat was al veel meer drama dan met de gewone voeding.

En je bent aan het flessen wisselen. Kan het ook allemaal erger maken. Nu moet je ook proberen wat het beste is voor je ventje. Maar niet vergeten dat zoveel veranderingen ook best veel invloed heeft

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Dit was hier ook zo, vermoedelijk KMA. Ik geef BV en ben zelf op dieet, eet ik iets verkeerd merk ik het meteen. Sterkte!

6. simba32

simba32 Bekend lid

Apr 22, 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    [/QUOTE]

En je bent aan het flessen wisselen. Kan het ook allemaal erger maken. Nu moet je ook proberen wat het beste is voor je ventje. Maar niet vergeten dat zoveel veranderingen ook best veel invloed heeft[/QUOTE]

Wij hebben alleen gewisseld van de avent fles naar een difrax s fles en die heeft hij nu al een aantal weken dus ik begrijp even niet je opmerking dat we aan het flessen wisselen zijn..
    We doen al weken het zelfde ritueel dus dan heeft hij een beetje houvast over wat er komen gaat qua voeding ,slapen en dergelijke.. we gaan het morgen aankaarten in het ziekenhuis want dit kan zo niet niet voor hem maar ook niet voor mij!

7. raspberry

Maar bij wie heb je morgen een afspraak dan? Bij een kinderarts?
    Je kunt dit gewoon aankaarten bij je huisarts, die kan gewoon zantac voorschrijven voor de reflux!

8. simba32

simba32 Bekend lid

Apr 22, 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Wij hadden een afspraak bij de gyn ivm nacontrole keizersnede wij dachten misschien kan hij ons doorverwijzen naar de kinderarts.
    Hij vond de kleine nog te jong voor medicatie want dat waren best heftige medicijnen..
    wij weten het ook niet meer vandaag heeft hij een goede dag en slaapt meteen na zijn voeding word ook niet wakker en ligt nu al heerlijk een paar uur in dromenland!

9. raspberry

Een gyn kan jou niet doorverwijzen naar de kinderarts, dat zal je huisarts moeten doen. En wat hij zegt over medicatie is totale nonsens. Tuurlijk wil je liever dat het zonder kan, maar als er echt reflux speelt, is medicatie altijd nog een betere optie dan dat je kind bij te lang voortduren van de klachten een slokdarmontsteking oploopt... :(
    Naar je huisarts dus en daar om medicatie vragen en als die het niet aandurft, een verwijzing naar de KA.
    Succes!

Share This Page