nog steeds niet goed groente

Discussion in 'Voeding' started by sim, Sep 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sim

sim Niet meer actief

hoi,

elijah is nu 8 maand en eigenlijk heeft hij nog nooit echt goed groente gegeten. ik wil ook weer niet aandringen, en misschien is hij gewoon nog wel te vol van de fles, maar zijn er meer waarvan de kids met 8 maand nog niet helemaal goed groente eten?

2. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    Ik ken wel verhalen, niet uit eigen ervaring, van kinderen die pas rond een maand of 10 echt goed groenten gingen eten...

Hoe en wanneer bied je het hem aan? Misschien dat een andere manier en/of tijdstip wel werkt?

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Is niet zo erg hoor, je zit nog in de introductiefase.
    Mijn zoon ging pas groente eten toen hij stukken kreeg om vast te pakken en geen puree.
    Kan ook zijn dat de smaak van iets niet aanstaat. Misschien eens een andere groente koken?

4. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

Aug 4, 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Mijn zoontje is haast 6 maanden en is gek op groente! Vooral wortel en doperwt!

5. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Wanneer krijgt hij zijn flesje dan? Toen ik de 4 uur fles liet vallen ging Lynn veel beter haar groenten eten.

6. sim

sim Niet meer actief

misschien moet ik het wel om een andere tijd proberen..

nu is het zo:

8.00 180/6
    10.00 fruit met liga
    12.00 brood met dixap
    15.00 180/6
    17.30 groente (maar een paar hapjes en dan stijf de lippen op elkaar) dus daarna nog wat danoontje
    19.30 180/6

7. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Als je die fles nou eens bij het brood probeert te geven? En dan rond 15 uur diksap? Misschien dat dat beter gaat?

Share This Page