Onze kleine van 3 weken heeft de afgelopen 3 nachten voornamelijk vanaf een uur of 4 in de nacht vreselijke darmkrampjes. Iemand enig idee waarom dit voornamelijk in de nacht is? Ze krijgt flesvoeding. We gebruiken al Dr. Browns flesje & heb sab simplex besteld voor haar.
Volgens mij verschilt dat per kind. Liv heeft het overdag verschrikkelijk maar 's nachts slaapt zij sinds ze 2 weken is al door. Wij gebruiken ook de d'r Brown & sab simplex en zijn eergisteren overgestapt van Kruidvat naar Friso Comfort het is echt een wereld van verschil heb een heel ander kind
Bedankt voor je reactie, wat fijn dat het bij jullie beter gaat! Wat is het verschil tussen nutrilon omneo en friso comfort?
Vannacht was onze man ook onrustig. We zijn van 22:00 uur tot 02 uur met hem in de weer geweest. Wij hebben ook de dr Braun en simplex, maar soms helpt dat gewoon niet. Mijn dochter had het zo erg, dan we haar snachts wel eens in de Tummy hebben gezet. Wat uiteindelijk hielp, was een consult bij de osteopaat. Met onze zoon gaan we ook nog. Combi van snelle bevalling, voorkeurshouding en darmkramp en slecht boertjes kunnen laten.
Hier ook aan de dr Brown, nutrilon comfort en sab simplex. Geen idee of het allemaal helpt, de ene dag beeft ze nauwelijks last, de andere dag is er geen land mee te bezeilen... Las wel dat ze meer krampjes kunnen krijgen van nutrilon opzich. Dus misschien hier ook over op frisio. Hebben alleen net een nieuw pak nutrilon gekocht, beetje zonde van het geld Nog maar even aankijken want vind het zo zielig die krampjes
Mijn dochtertje drinkt friso standaard en krijgt infacol. Geen dr Brown fles, maar de avent nature. Bij haar komen de krampjes ook met vlagen. Afgelopen dagen kan ik de klok er op gelijk zetten, telkens rond middernacht wordt ze wakker van de pijn, terwijl ik vorige week nog dacht ik ga de infacol afbouwen want het gaat zo goed... Ze is bijna 3 mnd, ik hoop echt dat het snel over gaat. Rond 6 wkn lag trouwens bij haar ook het hoogtepunt van de krampjes.