Wat een drama die uitverkoop overal! Leuk hoor voor volwassenen kleding, maar de winter duurt nog wel even en er is gewoon bijna geen winter kleding te krijgen meer voor die kleintjes Bijna overal al voorjaar. Ik heb een nieuwe slaapzak nodig voor die kleine maat 80, maar overal alweer zonder mouwen Nou keek ik net op de site van prental maar volgens de site hadden ze maar 1 soort met dat draakje (zonder mouwen). Maar ik dacht dat ik hier laats gelezen had over mama's die met lange mouwen bij de prenatal hadden gekocht. Help iemand?
ik heb vorige week nog een slaapzak met lange mouwen bij prenatal gekocht. ze hadden er toen nog genoeg in allerlei kleuren, hier in Breda. er is alleen geen 80cm maar 90. groetjes, Miranda
Ik heb destijds een slaapzak met afristbare mouwen gekocht bij Prenatal, wit met allemaal gekleurde stippen erop. Volgens mij zag ik deze pas nog hangen!
Inderdaad, wij hebben er ook eentje gekocht, 2 weken geleden. En die aanbieding zou toch echt tot eind januari geldig zijn. Lange mouwen, afritsbaar, in verschillende kleurtjes.