darmkrampjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by michellle81, Mar 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Sab Simplex... absoluut een top middel. Sara heeft nooit meer krampjes gehad.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

sab simplex is hier ook echt het middel tegen de krampjes.ik woon gelukkig bij de grens.

3. bordes

bordes Lid

Aug 12, 2007
    85
    1
    0
    Ermelo
    Venkelthee !
    En colocynthis D6 van VSM.

Darmkrampen zijn niet nodig. Mijn baby had het ook, maar hij kreeg de verkeerde voeding bleek later. Nu totaal geen last meer.

Venkelthee werkt direct, dus als je dat geeft op het moment van krampen, is het zo over. De oorzaak moet je echter wel opsporen.

Groetjes Emma

4. naomi32

naomi32 Actief lid

Nov 10, 2006
    352
    0
    0
    baby`s mogen volgens mij geen venkelthee hebben..

Hier hielp tummy tamer, homeopathische druppels, sab simplex en cina baby hielpen hier echt voor geen meter..
    zo zie je maar elke baby reageert weer anders.

5. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Wat is tummy tamer? Nooit van gehoord namelijk. Waar kun je dat krijgen?

6. Nemo

Nemo Niet meer actief

Venkelthee word idd niet meer aangeraden. Op voedingcentrum.nl word uitgelegd waarom.

7. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    Wij hebben de flesvoeding vanaf het moment dat ze darmkrampen kreeg aangemaakt met rooibosthee en we gebruiken Sab Simplex. Sindsdien geen last meer.

8. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
  9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Hier precies hetzelfde, het begint standaard 15min tot een half uur na de voeding (BV)
    Ze lijkt idd haar ontlasting niet kwijt te kunnen maar als het eruit komt zoals vanmorgen bij het verschonen dan is het ook veel en zijn de krampjes direct over.

Wil nog wel even zeggen weet niet wie het zei maar dat je uit moet kijken met een thermometer, had hier gehoord dat wanneer je dat regelmatig doet om de de ontlasting kwijt te kunnen raken je kindje alleen nog leert poepen als er druk achter zit dus dit zou ik niet te vaak doen.

Twijfel of ik er druppels voor zal kopen, vind het de ene keer erger als de andere keer en veel kinderen hebben er last van en het is een periode waar ze doorheen moeten al vind ik het soms zooooo zielig :(
    Wie heeft er ervaring met cinababy?

Share This Page