darmonderzoek

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Marian, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik heb sinds de bevalling van Bas (10-10-09) af en aan last van buikpijnen. Ik ben ondertussen bij de maag lever darm arts en de gyn geweest. Mld arts heeft op een acho niets kunnen vinden op gebied van galblaas, nieren enz. en het bloedonderzoek wees ook niets uit. Gyn heeft gekeken naar baarmoeder en eileiders en alles zag er perfect uit.

Wat er nu nog gedaan kan worden is een darmonderzoek. Maar we willen eigenlijk ook graag zwanger worden. (Liefst twee maanden geleden al..:)).

Vraag is nu of een darmonderzoek samen kan met een zwangerschap, dan weet ik of we er deze ronde al voor kunnen gaan. Ik zit nu op dag 9 van mijn cyclus van 28 dagen, en zal voor een onderzoek nog wel even moeten wachten.

Als er wel iets in de darmen zou zitten is dit dan gevaarlijk tijdens een zwangerschap of zou dit ook aangepakt kunnen worden na de bevalling?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

deze vraag zou je eigenlijk beter aan de arts kunnen stellen die je gaat behandelen, daar weet ik als verloskundige niet genoeg van, met name niet over het stuk van eventueel behandelen. Bel morgen gewoon op en vraag het aan de assistente, als die het niet weet vraagt ze het wel aan de arts en belt ze je terug!

Mirjam

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dank je!

Deel Deze Pagina