Ik zit met het volgende: Op 10 juli hooguit 10 seconden sex gehad zonder condoom met een andere man. Later op de dag nog met mijn vriend (zonder condoom). Daarna op 18,19,20 en 21 juli, zonder condoom. Mijn vruchtbare periode op basis van voorspelling van 16 juli tm 23 juli, eisprong 20 juli. In juni van 6 juni tm 9 juni ongesteld geweest. Daarna bloeding van 20 juni tm 24 juni.... Ovulatiebloeding??? Nu ben ik zwanger en uitgerekend op 7 april... Eerst 9 april.... Als ik terugreken op basis van 40 wk kom ik op bevruchtingsdatum 16 juli... Dit is dus heel raar...
Ik begrijp dus uit je verhaal dat je vreemd bent gegaan? Waarom doe je geen test? Je weet het maar nooit....
Als je bloeding van 20juni een normale menstruatie had dan kan het wel dat je rond 7 april bent uitgerekend. Dan zou je een wat latere innesteling hebben gehad.je eisprong en bevruchting zit dan rond 6 a 12 juli. Dus dat zou goed kunnen dat je rond de 10e bent bevrucht toen je onbeschermde seks hebt gehad. Is je man in je klaargekomen? Twijfel je van wie je zwanger bent..? 10 sec lijkt me weinig om zwanger van te raken, al weet je het natuurlijk nooit. Is die andere man (ook) in je klaargekomen?
Sorry, maar wat wil je hiermee? Weten wie de vader is? Zou maar een vaderschapstest doen als het kindje geboren is, dat is het enige wat zekerheid kan geven. Je hebt jezelf wel in de nesten gewerkt dan he. Sorry ik veroordeel vreemdgaan ontzettend, omdat ik ervan overtuigd ben dat er nooit een goed excuus voor is... (Ook niet "maar 10 seconde" )Helemaal als er dan mogelijk ook nog kindjes uit komen. Veel succes met je situatie
Dat je nu zwanger bent betekend natuurlijk dat je bewust zonder voorbehoedmiddelen met (onderandere) je vriend seks hebt om kinderen te krijgen? Neem ik aan. Waarom ga je dan in hemelsnaam vreemd?? Hoe dom ben je dan om überhaupt vreemd te gaan? En het ook nog onveilig te doen?? Als je zo nodig vreemd moet gaan waarom niet met condoom? Je gaat uit dit topic geen antwoord kunnen halen alleen een dna test zal antwoord geven. Wat een schande voor je kind en je vriend
Loop je dan al zo' n 5 maanden met dit geheim rond? Of is het uit met je vriend? En die andere man, was dat een "one night stand" ( klinkt raar bij 10 sec seks maar goed, iemand die je niet kent of ken je die gene wel (langer )? Hij moet toch ook weten wat het resultaat van seks zonder condoom KAN zijn, dus als je hem nog ziet, stelt hij geen vragen over je zwangerschap dan? Ik vind het allemaal erg vreemd als je ook daar nu pas mee komt.
Wat is nu eigenlijk je vraag? Ik denk dat je zwanger bent van je vriend, maar als je het niet zeker weet kun je altijd een DNA test laten doen. Wist je niet eerder dat je zwanger was dan?
Jeetje wat een verhaal. Je hebt het jezelf wel heel lastig gemaakt zo Wens je succes advies heb ik niet,dit is geheel je eigen verantwoording.
Mooie lastige situatie. En mooi een domme actie als je het mij vraagt. Ben je hierover ook eerlijk na je eigen vriend dat je niet weet van wie het kind is. Sterkte
Schande en kindje gaan voor mij niet samen in 1 zin. Wat een veroordelende reacties hier. Meid, ik weet niet precies wat je wil weten maar als je wilt terug rekenen wie de vader is... dat wordt lastig. Er zit maar 1 ding op en dat is een DNA test. Succes met alles en geniet van je zwangerschap. Wie de vader ook is... je krijgt een wondertje!
Hij heeft dus in het kwakje van een andere man gezeten, zo he gatverdamme. Wat respectloos van jou, ten eerste om vreemd te gaan, maar dan ook nog dit. En dan ook nog terwijl je met je vriend bezig bent voor een kindje van jullie samen Mag toch hopen dat je niet ook nog een soa op hebt gelopen voor je kindje en je vriend. En de enige manier om erachter te komen van wie dit kindje is, is om een dna test te laten doen. Daar heeft je vriend zeker recht op, maar het kindje ook. Is toch wel fijn om zeker te weten wie nu eigenlijk je papa is.