choco mous

Discussie in 'Gezondheid' gestart door marretje84, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marretje84

9 jun 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Even een vraagje, ik heb vanavond in een restaurant chocomous op.
    Maar helemaal niet bij stil gestaan dat daar rouwe eieren in zitten.

Wie heeft dit wel eens meer gehad? En hoe groot is de kans dat het schadelijk kan zijn?

Ik vind het zo erg, je moet ook bij zoveel dingen nadenken.....
    Woensdag de 1e echo, als alles goed is heb ik pas rust, na 8,5 week zwanger zijn.....

2. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Ik zou me niet teveel zorgen maken, van één keertje zou het toch al heel erg moeten lukken hé. Je kan denk ik nooit volledig alles uitsluiten. Nog veel succes met de zwangerschap!

3. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Het is gebeurd dus je kunt er weinig meer aan doen.

Wel denk ik op zoveel dingen hoef je niet te letten: geen rauw vlees of vis en geen rauwe eieren. Daarnaast moet je gewoon je groenten en fruit goed wassen. Voor de rest geldt niet TE veel (niet teveel thee,koffie, kruiden etc.). Valt toch best mee waar je op moet letten dan? Rauw is gewoon een no-go (behalve fruit/groenten).

4. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik las het toevallig laatst, nooit geweten! Bij mn vorige zwangerschap heerlijk gegeten, vaak in het weekend omdat tiramisu niet meer mocht ;)
    Ook deze zwangerschap al paar keer gegeten, oeps. Nou ja hoor, maak me er niet druk om, zou allemaal wel meevallen. Mn dochter is gezond ter wereld gekomen:)

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Mocht het met rauwe eieren zijn bereid en mochten de eitjes besmet zijn met salmonella... dan heeft mama er meer last van dan beebje.

6. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Kans is echt heel klein. En als je last krijgt, krijg je zelf last en je kindje niet. Probeer het los te laten.

7. marretje84

9 jun 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je meiden, stelt me gerust, nog twee volle daagjes en dan naar de verloskundige.
    Dat is goed voor de afleiding..... ;)

Deel Deze Pagina