Daro zoutoplossing

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ecosa, 13 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ladies,

Mijn meisje is aan het snotteren en heeft verhoging, ik vrees dat we de eerste verkoudheid gaan meemaken met haar..
    Ik heb al een tijdje Daro zoutoplossing in huis, van die flacons. Nou heb ik op een flacon gelezen dat die binnen 24 uu na opening gebruikt kan worden. Tja, dat betekent eigenlijk dat ik de helft van elke flacon weg kan gooien, want binnen 24 uur gooi ik echt niet zo'n hele flacon in haar neus! Ik vraag me af of ik het niet langer kan gebruiken. Heeft iemand ervaring met deze flacons?

2. Als ik de flacon 's ochtends open maak, dan gebruik ik hem de volgende dag 's ochtends ook nog. Daarna gooi ik hem weg. Anders kan je inderdaad een halve flacon weggooien. Ik heb nooit gemerkt dat er bijwerkingen ontstonden. Werkt gewoon geweldig die zoutoplossing!

Groetjes,

Ellis

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Maar 24 uur houdbaar? Zit er zo weinig in die flacons ofzo? Ik heb de zoutoplossing van Luuf, die moet 6 weken na opening weggegooid worden. Ik heb ook Otrivin in huis en die is bij kamertemp gewoon te gebruiken tot de aangegeven houdbaarheidsdatum, die staat bij dit flesje op maart 2010.

4. anita26

anita26 Actief lid

1 okt 2006
    118
    0
    0
    pedagogisch medwerker
    delft
    ik haal bij de apotheek. Die is bij ons tot een maand na opening houdbaar.

5. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    alle zoutoplossingen welk merk zijn een maand houdbaar, maar bij die van daro is waarschijnlijk geen conserveringsmiddel toegevoegd. en dan word de houdbaarheid korter.

Deel Deze Pagina