IK heb alweer een vraagje voor jullie. Mijn zoontje heeft dus koemelkallergie en nu heb ik eindelijk woensdag de vergeoding gekregen tenminste dat dacht ikj want het cb heeft de test geod gekeurd en toen naar sorgente gestuurd. Nu belde sorgente meteen op en donderdag was er een doos nutramigen al binnen. Nu heb ik net een brief van het vgz gekregen dat het niet vergoed werd maar deze brief is op 10okt verstuurd en ze hadden het over de aanvraag van 2 okt. dus nu denk ik dat het elkaar heeft gekruist maar nu is mijn vraag word het nu wel of niet vergoed? Ik kan het echt niet zelf betalen zo rijk zijn we nu ook weer niet haha. Mijn idee is het eigenlijk dat sorgente toch geen voeding stuurt als het niet vergoed werd? kus
Bij mij heeft het een geduurd voordat ik het vergoed kreeg. Had al vrij snel een aanvraag ingediend, maar het heeft 6 weken geduurd voordat ik de goedkeuring binnen had. Uiteindelijk alles van die 6 weken voorafgaande aan de goedkeuring ook vergoed gekregen.
Denk dat je deze vraag ( zoals al eerder is gezegd ) beter aan je verzekering kan vragen dan aan ons hier... denk dat ze daar meer verstand hebben.... toch ?!