heeft iemand van jullie deze nieuwe film al gezien? Hij is vandaag in premiere gegaan maar misschien zijn er mensen die hem al gezien hebben. ik vind de trailers namelijk nogal saai en vaag..? Maar ik lees er wel hele goede dingen over en zit dus te twijfelen of we erheen zullen gaan of niet.
Ik ben ook erg benieuwd want ik ga morgen met een vriendin naar de film. Alleen weten we nog niet welke.
wij willen ook graag maar er draait niet echt veel boeiends vinden wij... vandaar mn vraag over deze film
Ja las er een heel stuk over in metro gisteren geloof ik. Veel kritiek op de manier van filmen, best bloedig, maar schijnt wel een goed verhaal in te zitten. Ik wacht met naar de bios gaan tot de persuit of happiness van Will smit! Zag er stukjes van bij oprah, waargebeurd verhaal over een man die met zijn zoontje zwerft echt een tranen trekker, en uiteindelijk multi miljonair wordt. Schijnt een SUPER film te zijn!
haha ik ga de persuit of happienes vanavond kijken hij scoort goed ik zag meer dan een 8 staan op imdb.com