Ik vind dat Co Stompé m wel mag winnen! Maar als je t een beetje reeël bekijkt denk ik niet dat ie dit redt. Zo'n pittig mannetje is dat.
nee van co stompe denk ik idd niet dat ie gaat winnen, al gooide hij gister stukken beter als anders.
Hij gooide gisteren idd goed jah. Maar wat de commentators als zeiden; op tv gooit ie bijna niks, maar in andere toernooien die niet op tv komen, wel. En de mensen oordelen naar wat ze zien (tv dus). En das k*t
ja das idd wel waar ja, hij zal best wel goed moeten gooien op andere toernooien, want anders kan ie niet steeds geplaatst zijn voor de tv toernooien.
Ik probeer dart toernooien altijd te kijken op tv. Zelf heb ik ook altijd gedart maar door me werk kan ik niet meer, geen tijd er meer voor. Ik hoop dat het dit jaar weer een Nederlander wordt.
Jaja ik kijk er ook naar, dadelijk om 2 uur zitten we weer voor de tv. Mijn vriend dart zelf ook dus vandaar dat ik het ook leuk vind om naar te kijken
Ikzelf dart(te) op t hoogste niveau met electronisch darten. Dit pik ik weer op als de kleine er is. Alleen zal ik dan alleen nog maar competitie gooien en bijna niet naar toernooien gaan (want die zijn altijd in t weekend). Ik heb tegen Mieke de Boer gegooid, Co Stompé en Hawaï 501 (hoe heet ie ook al weer, tjonge die zwangerschapsdementie begint vervelend te worden!) Oja Wayne Mardle. Maar ik steel dart vrijwel nooit omdat je (als je dan verliest) moet schrijven.. en als er 1 ding is wat ik slecht kan is t rekenen. Oja en André Brantjes natuurlijk, die zat een jaar vóór ik in t nederlands team soft tip kwam, in t nederlands team. Ken m goed.. heel verlegen maar heel skattig. Heb ook van vele bekende darters handtekeningen. Leuk hoor!
Ik vind dat Co wel eens mag winnen. Het is een sympathieke vent! Van huis uit wordt er wel naar Darts gekeken ...hoor gelijk weer keihard LETS PLAY DARTS! in m'n oor aangezien m'n mama nogal doof is hoorde ik het altijd 3x zo hard. Ik vind het wel spannend hoor... Kijk niet echt, maar volg het hoe & wat wel zo'n beetje... Fitton gaat beginnen nu...hihi wat een showmannetje! Het hoort er allemaal bij. Voor mij is het wel apart om naar te kijken aangezien ik 'iets' heb gehad met iemand die op tv te zien is/veel met darten te maken heeft. Mijn partner weet dat ....en glimlacht dan ook als hij voorbij komt hihi. Ach verleden is verleden. The Lake Side...al met al is het leuk en spannend. Liefs Mirre
ik volg het een beetje heb vorige week ook naar die andere gekeken alleen jammer dat barney won. ben benieuwd wie er nu gaat winnen hoorde dat die jonge nederlander ook zeer goed is maar veel verstand heb ik er niet van hoor
Dat zekers, hij gooide niet slecht vond ik. Niemand had verwacht dat hij ging verliezen volgens mij. Maar ik vond t ook terecht dat die ander won (was dat niet Robson oid?) Zucht.. ben zo slecht in namen en gezichten.
mirre - met wie heb je dan iets gehad? ben nu toch wel heel nieuwsgierig ikzelf heb best veel contact met darryl fitton, msn en telefonisch dus ik BAAL en ben zo SJAGGIE
andy fordham is vanavond voor aanvang van zijn wedstrijd ingestuurd na het ziekenhuis met ademhalingsproblemen.... whitlock heeft nu automatisch gewonnen.... waarschijnlijk geen hartinfarct, ecg was goed!
Ach jeetje wat klote voor hem. Gelukkig geen hartinfact, maar wel jammer dat de wedstrijd verloren gaat...