het ziet er nu niet zo best uit voor robson, had eigenlijk gehoopt dat ie zou winnen, maar je weet het nooit, kan nog allemaal.
Ik heb een aantal jaar geleden op een personeelsfeestje (afscheid van een erg rijke directeur) een potje gegooid tegen Barney. En alsof ik niet kon darten (omdat ik een dame was) werden de spelregels een beetje aangepast. Sneu hoor! Als ik verslagen word door Barney, dan ook op de normale manier! Pffff! Ik mocht gooien wat ik wilde en Barney mocht alleen maar enkele en dubbele bulls gooien, met uiteindelijk een uitgooi van dubbel 13... Ik stond natuurlijk vreselijk te 'kranten' (hoezo zenuwen?) en verloor natuurlijk. Werd ik later uit het bruin cafe getrokken, want ik was de beste dame van de eerste ronde! (ja, en de enige! ) Kreeg toen een Barney-petje, sleutelhanger en een promotie-blaadje met handtekening... Daarna nog ff met hem en zijn (RIP) mastercaller staan ouwehoeren... mijn vriend dacht eerst, valt wel mee... totdat hij erg hoog van de toren ging blazen.. wat een arrogante eikel zeg! Maar ik kan nu wel zeggen dat ik tegen Barney gedart heb!
Ja.. het was net of ik departij van King weer zat te kijken... 3-0 achter en dan toch winnen... Finale King - de Ruiter zou wel leuk zijn dan..
finale adams - nixon, lijkt me wel wat, en adams winnen hoop dat de ruiter er snel uit ligt, die heb het zo hoog in z'n bol.
wolfie is the man hihihi ik hoop dat hij in de finale komt. zit elke jaar weer te brullen voor de tv hahahahahah weet niet waar dat vandaan komt! vind de ruiter eigenlijk nog heel rustig en kalm.. zou jij het niet hoog in je bol krijgen als je ineens in de halve finale zit van dit toernooi? Ik denk dat als het echt in z'n bol zat , had hij gisteren verloren. Ik kijk trouwens altijd naar de bbc... heerlijk die stem en accent van bobby george! hahahah groetjes