neem maar van mij aan dat hij het echt hoog in zijn bol heeft. heb hem nou al zo vaak in het echt meegemaakt en hij is niet echt aardig tegen zijn fans zoals vele andere wel. niet dat ik een fan ben van de ruiter spannend morgen adams - nixon! maakt mij niet uit wie er wint, maar neig denk ik, toch meer naar adams.
whahahaa ah jij kent hem.. ja dat is een voordeel dan, ik zie alleen maar tv. ik neig ook naar adams! woooolfieeeee!
Ja, ik gun het Adams van harte. Ik vind Nixon een griezel. Ik weet niet waarom, maar brrrrr...... als ik zijn hoofd zie..
Hier nog een darts-fan! Ben erg benieuwd naar de finale maar denk niet dat het echt spannend wordt. Wolffie is the man voor de finale. Die Nixon is toch niks. Dat nivo was om te huilen tijdens de halve finale Nixon - de Ruiter. We hebben hier in de woonkamer zelfs een dartsbord hangen. Wordt fanatiek (mis)bruikt Lucas vind het geweldin leuk om te kijken hoe papa en mama de pijltjes gooien
Ik hoop ook dat Adams de finale wint, maar je weet het maar nooit. Hij laat het ook vaak liggen als het op winnen aankomt he. Dan mist ie te vaak. We zullen zien morgen of hij de zenuwen de baas kan blijven. En, stel Nixon zou winnen, dan heb ik respect voor die man. Net als Jelle vorig jaar, ook een debutant die meteen de titel in de wacht sleepte.
nee dat is waar maar die heeft wel eens eerder in de finale gestaan. wie weet geeft hem dat wat meer moed. lydia
Ik hoop het, maar het is een zenuwslopend spelletje. Heb ook last van een hoge hartslag bij een spannende partij, wat moeten die darters zelf wel niet voelen En dan die zenuwen maar de baas blijven...