Ik vind de naam 'Darwin' echt super voor een jongetje. Mijn man vindt het echter een verschrikkelijke naam. Nu vraag ik me af of het echt aan mij ligt haha. Jullie meningen?
Het is inderdaad de achternaam van Charles Darwin, de man van de evolutietheorie. Nouja het kan ook misschien wel leuk zijn, maar niet mijn smaak.
Hier ook gelijk de associatie met de evolutietheorie maar buiten dat vind ik het ook een verschrikkelijke "naam". Arwin trouwens ook, dat vind ik een hondennaam.
Nee, gelijk de associatie met Charles Darwin. De naam an sich vind ik wel mooi, maar door die associatie zou ik het niet doen.
Ik heb gelijk de associatie met de Australische stad Darwin Heb ik goede herinneringen aan dus ik zeg doen!!
Hahahaha oke duidelijk dat mijn man de grootste steungroep heeft hier! Enige nadeel is inderdaad de associatie met de man van de evolutietheorie ja haha.
Ik vind het een leuke naam. Wat je je af moet vragen denk ik, is f je die associatie erg vind of niet. Charles Darwin heeft veel betekend voor de wereld, dus dat lijkt me geen schande Ik vind t leuk iig!
Ik vind het wel ok, maar dan moet je wel ook een beetje een 'aparte' achternaam hebben. Darwin Jansen vind ik dan weer niks.