Hoi, Ik zou mijn moeten de 17e krijgen,maar ik heb nu enorm pijnlijke borsten,normaal gezien heb ik dat 2 a 3 dagen voor mijn maar ik heb het nu al zou het kunnen zijn omdat ik mss zwanger ben? Maar als ik dan zwanger zou zijn is het maar van vorige week,is dat dan niet te snel?
Hoihoi! Het kan de innesteling zijn! Spannend hoor! Ik ken het gevoel van bevestiging zoeken en gelukkig krijg je hier zoveel meeleven en meedenken! Succes!
Als ik naar mezelf kijk, kan het ook gewoon hormonen zijn die je nu voelt hoor... Ik had zo'n dag of 10 geleden ook zo'n ontzettende pijn in m'n borsten, ik werd er gek van Stille hoop van "zou het???" , maar vandaag is de ongi in alle hevigheid losgebarsten... Het kan dus nog alle kanten op bij je meid!! Duimen voor je dat het een eventuele innestelling is...
Hoi!! Dank je voor de reactie's,ik heb (en dit droomde ik echt niet) vanmorgen enkele krampjes gevoeld,en echt mijn borsten doen erg veel pijn,heb het nog nooit zoveel voor mijn maandstonden gevoeld. Nu nog wachten tot de 17e
Hoihoi... Pin jezelf er nou niet teveel op vast lieve framboos... Ik had nl zelf ook het idee dat ik duidelijk de innesteling voelde en ook ik voelde dingen in mijn buik die ik nooit had gevoeld, natuurlijk wil je die niet horen en ik hoop van harte dat je zwanger bent...maar probeer een heel klein beetje om jezelf niet te gek te maken...anders valt het strakjes zo erg tegen als het niet zo blijkt... Dit mailtje is niet verkeerd bedoeld...Ik was nl zelf best teleurgesteld vanmorgen...want ik had dus ook alle klachtjes... Liefs Ninetje
Hmm ja ik weet het,alhoewel het nu eigenlijk ook weer slecht valt,ik en mijn vriend zijn sinds gisterenavond uit elkaar gegaan daar gaat mijn kinderwens,en daar gaat mijn geliefde. Mijn laatste hoop is deze minieme kans op een zwangerschap.
Dank je Ik heb nu wel al bijna een hele week pijnlijke borsten,dit heb ik nog nooit gehad,ze zien er wat gezwollen uit ook,ooh ik hoop het zo erg dat het kan zijn deze keer.