Ik denk dat TS met jouw antwoord wel wat kan, denk jezelf ook niet? Twas trouwens maat 62, dr leeftijd is circa 65 Gewicht is een cijfer welke geralateerd is aan je lengte. Iemand van 1.50 en 100 kilo is aanzienlijk forser dan iemand van 1.90 met 100 kilo.
ga ik toch een webwinkel neerzetten www.maxifashion.nl( ze hebben niet altijd leuke dingen maar soms wel) goedkope kleding voor een maatje meer bij de h&m hebben ze plus size bij de c&a hebben ze ook een grote afdeling vind niet alles geweldig het is meer voor de wat oudere vrouwen meestal niet echt sexy ofzo de V&D heeft ook wel wat. Henk ten hoor heeft wel wat bertus ten hoor ook wel bristol ook wel verder in emmen zou ik het niet weten ja dan is het gelijk duurder bij een webwinkel heb je altijd minimaal 7 dagen retour termijn vanaf het moment dat het bij jou is en hou altijd de uitverkoop in de gaten zo haal ik altijd veel kleding
nee daarom vroeg ik het me af kon me er geen voorstel van maken maar blijkbaar aan sommige reacties mag ik het niet vragen.
Nou ja ik was stiekem ook wek nieuwsgierig Een gezond gewicht is voor mij 80-90 kilo, dus dan kun je wel bedenken hoe lang ik ongeveer ben @ts, een nicht van mij is ook zo dik en laat haar kleding door een vriendin maken.
ja marieke ik ook dus ik denk ik vraag het gewoon maar blijkbaar mag dat niet kijk ik ben ook niet groot 1,66 en weeg nu momenteel 82,1 ben aant afvallen voor me gezondheid probleem maar vroeg het me gewoon af maar goed inderdaad laten maken maar is ook zo duur
Rond de 1,86 denk ik, want 80-90 kilo is voor mij ook gezond gewicht (en lang geleden dat ik t gewogen heb...)
En vriendin van mij die droeg ook maat 62 en kocht veel van haar kleding op marktplaats. Misschien een optie.