Ik moet even van me afschrijven . Ik ben moe, op en ik kan niet meer ! Al dat bloed en stolsels en al die pijn (denk aan weeen) Van mij mag het nou wel klaar zijn ik wil genieten. Begin van zwangerschap een hematoom geconstateerd en vanaf 7 weken dagelijks bloed verlies tot de dag van vandaag . Afgelopen zaterdag nacht mega veel en grote stolsel verlies, na het ziekenhuis en geconstateerd dat hematoom beetje voor beetje eruit komt ! Mooi dacht ik, maandag weeen die maar niet op hielden en stolsels verliezen ter grote van een manderijn , weer met spoed naar ziekenhuis. Wederom kwam dit van hematoom af en heb weeen omdat mijn baarmoeder er vanaf wou ! Gisteren echo gehad en kindje had nergens last van. Vandaag begint alle ellende weer stolsels en krampen.. Deze zwangerschap is een hel en ik wil er uit !
Oh meid wat vreselijk naar zeg! Ik snap helemaal dat je hier klaar mee bent. Ik kan niks anders dan je een hart onder de riem steken en heel veel sterkte wensen! Ik hoop voor je dat het snel gedaan is met dat hematoom!
Bemoedigende woorden zijn al heel fijn . Weet gewoon echt niet meer waar ik het zoeken moet . Na alle ellende beloond met deze zwangerschap maar dit hadden we nooit verwacht
Hmmf meid snap dat dit een grote domper is. Hoop dat je snel van het hematoom af bent en lekker kunt genieten.
He bah. Wat een narigheid. Ik kan me voorstellen dat je t zat bent, ik denk ook vooral dat t tegenvalt. Zo te lezen aan je onderschrift heb je t niet echt makkelijk gehad. Hoe cliche ook, je moet echt nog een hele tijd. Kan je ergens ontspanning in vinden voor jezelf?? Je kleintje doet t goed, dat is echt superfijn. Het hematoom ruimt nu op en dat is ook de bedoeling toch? Wat een spannende tijd en wat ellendig dat je de kans niet krijgt te genieten. Kan t ziekenhuis jou helpen door regelmatig echos te maken bijvoorbeeld? Kan je je zorgen daar bespreken? Heb je behoefte aan een beetje psychische ondersteuning? Ooh ik wou dat ik je kon helpen, even je zorgen en narigheid wegnemen 😞 ik duim voor je dat alles gewoon goed blijft gaan en jij snel een buikje krijgt en kan gaan genieten, want je bent zwanger en dat is toch bijzonder! Knuffel
hey Thea, he bah, wat een ellende. Ik was juist zo blij voor je toen je 2 dagen geleden schreef dat je hematoom-vrij was. Hoewel het bloedverlies bij mij minder is als bij jou, heb ik ook veel last van mijn hematoom, dat willen zeggen: de (soms enorme) buikpijn en krampen die het veroorzaakt. Het maakt je heel onzeker en van genieten is weinig sprake. Ik hou me noodgedwongen rustig, maar desondanks regelmatig buikpijn en opnieuw bloedverlies. Mijn gyn vertelde wel dat de kans dat een hematoom opgenomen wordt door het lichaam, groter wordt naarmate de zwangerschap vordert. Doordat het kindje groeit en als het ware de hematoom (en bloedvaten waar bloeding vandaan komt) plat/dichtdrukt. Daar hou ik me dus maar wat aan vast. Verlies de moed niet meid, je bent nu al zover gekomen en je baby heeft al die krampaanvallen en bloedverlies goed doorstaan, dus dat moet wel een vechtertje en sterk kindje zijn! Kop op meid!
oh wat naar ik ken het verschijnsel niet zo goed maar ik hoop dat je wel vooruitzicht hebt dat het binnenkort beter wordt. en ik zou goed je rust pakken, veel slapen. als je minder moe bent kun je het allemaal wat beter relativeren. probeer jezelf een beetje te verwennen! je mag jezelf best een beetje zielig vinden
Heb 3 kinderen 12/5/3 die van 12 is super lief en helpt waar ze kan buiten school om ( havo/vwo) Mja ik kan niet slapen met jut en jul die non stop mama nodig hebben