Da's raar. Geen kreeftensoep?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Kat1981, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Je hoeft die soep sowieso niet te koken. Alcohol verdampt al net onder de 80 graden.

Ik maak gerust stoofpeertjes mét port voor mijn kinderen. Dat staat zó lang op, en in het begin laat ik het deksel eraf zodat die alcoholdamp er ook uit kan. Zou ik als zwangere ook geen moeite mee hebben.

Wat een rare tekst op dat etiket, dat je dat als zwangere niet zou mogen. Maar dat je er misselijk van werd kan ik me wel voorstellen, is typisch zo'n smaak die niet goed valt 'in jouw toestand'.

Volgens mij is een bereide st.jacobsschelp niet helemaal gaar, die zou ik voor de zekerheid toch maar laten staan.

2. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Ik vond het inderdaad ook al een rare tekst op het etiket. (Bedankt trouwens voor het compliment, Pregnantje)
    Ik denk inderdaad dat de tekst slaat op de kruiden en niet op de alcohol, wat Piccolina dus ook al zegt.

Schaaldieren mag trouwens wel, MITS goed bereid. Geen vacuüm verpakte dingen en uiteraard geen rauwe. Ikzelf kijk iedere keer uit naar de zaterdagmarkt en stuur mijn vriend op een garnalenmissie.:D Hij haalt dan netjes iedere week een halve kilo gekookte Noorse ongepelde garnalen voor me. (Die zondagavond alweer lang en breed op zijn, BTW)

Bedankt, iedereen die gereageerd heeft. Zo zie je maar weer dat meerdere mensen meer weten dan eentje.;)

Deel Deze Pagina