Ik weet het er zijn al verschillende vragen over geweest en ik dacht dat het mij wel zou lukken maar helaas... Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen. Een vriendin van bar heeft onze babysite gemaakt en als je hem opent begint het nummer van marco borsato (slaap) erg mooi nummer en hier al erg bekend! Wij kunnen wel gewoon inloggen op de site en de link veanderen maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar om de juiste link te maken.. Dit is de link van marco, voor de liefhebber: http://users.pandora.be/michael_elke/mu ... p_maar.mp3 Nu heb ik dus een ander nummer op mn computer staan die ik wil gebruiken als onze kleine geboren is, maar hoe krijg ik de goede link? Ik weet dat ik hem ergens moet uploaden en hem al 3 of 4 x op verschillende uploadsites geprobeerd... Please wie helpt me uit de brand... bedankt alvast Patrick
heb je het al geprobeerd om het op de babysite zelf te uploaden? Kijk anders in t help menu aldaar, daar staat goed beschreven hoe je het kan doen.
Heb je via je internetserver geen webspace? Dan zou je hem via een ftp programma daar op je server kunnen zetten, en vanaf daar linken! Iets anders zou ik zo niet weten... succes er mee!
Je moet hem via een ftp programma online zetten en dan moet je met de tags die gebruikt worden om muziek af te spelen doorlinken naar het audio bestand Tags Speel de muziek af! of met een speler dat je zelf kan kiezen of je muziek wilt of niet want ik ben persoonlijk geen voorstander van sites die je muziek opdringen als ik lekker op me pc RATM aan het luisteren ben wilk geen marco borsato gejengel er doorheen als je begrijpt wat ik bedoel <embed src="bestandsnaam.mp3" width="145" height="120" autostart="false"> als je het woord false in loop verandert begint ie als ie afgelopen is vanzelf weer van voor af aan Zorg wel dat het bestand in de zelfde map staat als je site anders kan ie hem niet vinden
Sjaaak bedankt voor je uitleg! heb dit al ergens anders ook gelezen maar snap er geen r**t van... Heb er gewoon nog te weinig kaas van gegeten en hoop gewoon dat iemand (ben ook op het beebiesite forum bezig alleen die willen ook niet echt helpen) een linkje voor me kan regelen. het mp3 tje heb ik namelijk al.
bar als je hem op je pc heb staan upload hem anders ff op bij op ribway of een andere site waar je filmjes muziek enzo kan uploaden op de beebiesite hoef je alleen http: in te vullen die ribway(bv) je geeft meer niet. ik heb hem namelijk ook hihi
tsja ik weet heel niet hoe een babysite in elkaar zit ik ben webdisigner dus ik kan je zo helpen maar ik heb zelf geen babysite dus ik kan niet bij de scripten