Backing soda. Dik in strooien, paar uren laten trekken en stofzuigen. Herhalen als geur met 1x niet helemaal weg is. Ik heb een plastic mand die je kan soppen, kussens gaan in wasmachine. Maar ons vloerkleed doe ik altijd met backing soda als dat naar hond ruikt.
Ik vrees dat dat ding nooit meer droog wordt.. En het is een mand van 100 euro.. Dus even zomaar een nieuwe gaat niet zomaar. Dr hond is ook al oud en niet gewoon een goede stevige zachte mand hebben om te liggen. Gewoon een kleedje op de grond volstaat niet meer. Dan gaan haar gewrichten er aan.
Voor de verkoop van het huis moet ik alle knutsels van de deuren afhalen (goddank zijn dat maar 3 deuren!) Maar er blijven lijmresten op zitten van het plakband. Ik heb al stickerverwijderaar en pure aceton geprobeerd. Iemand nog een andere tip?
Iemand tips voor de geur van kattenpis? Mijn kat heeft echt op zoveel plekken geplast en kan echt niet alles vervangen....
Ja je hebt daar speciale spray voor. Hier hielp het. https://www.medpets.nl/urineoff+kat/?gclid=CjwKCAjwrNjcBRA3EiwAIIOvq6dGp98p2eXAdM2YQlG-ruETlUIihqDg-UdEru8ogQbZe4uS425YJBoC1U8QAvD_BwE
Misschien is de tip al gegeven maar ik zoek de ultieme makkelijke, ik hoef bijna niks te doen schoonmaakmiddel voor de douchecabine. Ik haat het schoonmaken van de douche en doe het te weinig waardoor ik daarna hard moet boenen.
Iemand een tip hoe ik (veel) lampenolie uit mijn blouse krijg? Per ongeluk op een kist gelegd met spullen voor rommelmarkt, daar stond olielamp in en hij heeft op het lont gelegen blijkbaar. Nu is halve acherkant vol olie getrokken. Groene blouse dus heel zichtbaar.
Onze wasmachine of droger geeft opeens soms donkergrijze/zwarte strepen af op de witte was! Balen... iemand tips? Gewoon normaal wassen haalt het er niet uit
Wasmachine schoonmaakmiddel. Te koop bij de action je hebt ook van die zooi voor in de vaatwasser. Deze is dan speciaal voor de wasmachine.
De wasmachine zou ik een lege kookwas met bvb een vaatwastablet of soda laten draaien. Je wasgoed zou ik inspuiten met Dasty.
Weet iemand hoe ik dit schoon krijg? Ik heb al met dusty geprobeerd maar dat werkt niet . Ik wil het wagentje weg geven en dacht dat ik die oogjes nog wel schoon kreeg
Die glazen wanden bedoel je he? Ik pak gewoon badkamer reiniger van appie eigen merk en schuurspons. Ik spray dat spul in en dan met de schuur kant van de spons erover heen. Je hoeft niet super hard te boenen daarvoor. Dat al geprobeerd?