DastyQueen weet raad...

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 23 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Elke keer na het douchen de boel met wisser en handdoek droog maken. Dan hoef je gegarandeerd nooit te boenen en hoogstens even doekje met azijn erover.

qwerty123 vindt dit leuk.
  2. jolanda0207

jolanda0207 Actief lid

27 aug 2013
    216
    6
    18
    Dames misschien weten jullie raad.
    We hebben een glazen scheidingswand in de douche . Daar zitten witte vlekken op. Die ik er niet af krijg. Als ik de wand schoon gemaakt heb dan lijkt hij schoon. Maar zo gauw deze droog is dat ...... is het echt niet schoon.

Weten jullie wat het kan zijn en wat er aan te doen is .

Ik heb er al van alles aan gedaan tot wc eend of pure ontkalker.
    Het lijkt ook niet heel vast te zitten. Als ik erover heen wrijf dan poets je ze wel uit elkaar.

3. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Na het douchen meteen drogen. Anders met verdunt azijn proberen voor de kalk?

4. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Is het kalk? Azijn al geprobeerd? Of hg vocht en weerplek reiniger? Anti schimmel van hg

5. jolanda0207

jolanda0207 Actief lid

27 aug 2013
    216
    6
    18
    @querty . Kalk zou kunnen. Echter schoonmaakazijn al geprobeerd. wc eend ook al geprobeerd.

T word in ieder geval. Inmiddels hebben we een ontkalken geplaatst.

Maar de douche wand en tegels zijn zeer slecht schoon te krijgen en ik erger me er dood aan.

6. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.384
    1.276
    113
    Vrouw
    @DastyQueen Ik zoek de tip om hondenharen uit de wasmachine te krijgen.

Als ik nieuw gekochte kleren in de was doe, komen ze er uit met hondenharen er op. :cry: Doe wel elke maand het zelfreinigingsprogramma van de wasmachine, maar dat is niet afdoende.. tips?

7. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Dit probleem ken ik helaas niet, heb je de filter van de machine al goed schoon gemaakt? Ik vraag me af waar die haren in de machine vandaan komen?

8. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.384
    1.276
    113
    Vrouw
    Niet geprobeerd, zou ik eerst moeten opzoeken waar dat zit en hoe ik dat er uit kan halen:roflmao:.
    Die haren komen van onze kleren, omdat de hond regelmatig bij ons op schoot zit.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Kleding eerst in de droger doen en dan in de wasmachine. Haren worden er door de droger uitgezogen en opgevangen in het filter of in de rand van de opening van de droger.

Riverdale87 en Paris91 vinden dit leuk.
  10. Jottie

Jottie Fanatiek lid

17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    eerst goed de kleren uitkloppen voordat het de wasmachine in gaat en eventueel met wat natte handen de haren van je kleren af halen voordat je het in de machine doet

Paris91 en DastyQueen vinden dit leuk.
  11. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    @DastyQueen gewoon even een bedankje. Je hebt me echt geinspireerd om meer in huis te doen! Ik vond altijd dat ik veel mocht uitrusten omdat ik veel werk, maar toen ik las hoeveel tijd jij kwijt bent met het huishouden elke dag, dacht ik: dat is eigenlijk de tijd dat ik een beetje suf met mijn telefoon zit te niksen. Dus nu is er een auto vol spul naar de kringloop gegaan en is het gewoon opgeruimd en schoongemaakt, zelfs de eettafel is leeg, op een vaas met bloemen na. Ik kom nu zelfs toe aan bijvoorbeeld de broodrooster schoonmaken terwijl ik eerder echt alleen de basisdingen deed. Dus: dankjewel!!

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik stofzuig de wasmachine als er honden zaken in hebben gezeten en zet hem daarna leeg aan op 95gr. Combineer dat met het ontkalken vd machine met azijn.

Paris91 vindt dit leuk.
  13. DastyQueen

Leuk om te lezen! Geeft het je ook een beetje voldoening?

14. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ja! ik vind het leuk :)

DastyQueen vindt dit leuk.
  15. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Iemand een idee hoe ik de geur van een dode muis uit een klein slaapkamertje krijg?
    Zoon laat altijd de poes binnen 's nachts via zijn raam en die heeft een muis op zijn bed gelegd tussen muur en matras. Die lag er dus al een paar dagen. Brrrr...

Ben al met chloor in de weer geweest (behang is al kapot gepoetst) en raam staat wijd open, maar die rotte stank, bah...

16. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Banking soda op de plek waar de muis heeft gelegen en koffieprut op een schotel in de kamer. Verder luchten, luchten en luchten.

Eva2011 vindt dit leuk.
  17. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Baking soda inderdaad. En de chloor wegdoen en nooit meer nieuw kopen. Vies spul.

18. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Hoezo? Is Hg spul met chloorlucht overigens, geen flauw idee of er chloor in zit. T ruikt naar zwembad.

19. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Daar zit chloor in.

20. DastyQueen

Mijn lievelingsgeur :roflmao:

Lisanne1811 en Ysabella vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina