Haha gelukkig geeft deze het prima aan. Dat scheelt. Plus om hem lichamelijk moet te krijgen doen we altijd een spelletje stapelbekers om gooien. . Hij tijgert nu bijna 2 week maar vind t prachtig dus sjeest hij van de ene kant van de kamer naar de andere. Dan is hij helemaal zo vetrokken. En inderdaad. Elk kind is anders en dat is zo lastig. Maar als ie krijsend op bed gaat bij het 3e slaapje.. dan is het dus gewoon een kwestie van even doorbijten denk ik om m te rekken/laten wennen aan niet meer slapen
Mee eens hoor. Zo was het hier ook. Half uur mopperen klagen en jammeren en 10 minuten in slaap vallen. Ik was her zo zat.... Ik ben gewoon na het zwemmen rigoureus omgegaan. Liet hem langer liggen en zo kwamen we ineens in dat ritme. Ging af en toe nog wel moeilijker hoor maar we kwamen er wel
Maar hij is nog maar 9 maanden... sorry. Dit zou ik aankaarten. Tot 1 jaar hoort sowieso het ritme van thuis gevolgd te worden en niet van het kdv. Kan iets afwijken natuurlijk, maar het is van de zotte dat jij nu thuis in de knoei komt en met een jengelig kind zit. Hier toen 10-11.30 en van 14.00-15.30.
Vanaag tussen de middag na 45 min wakker. Maar dacht dat gaan we mooi niet doen vriend. In 10 minuten in slaap gesust en toen nog een uur en 15 min geslapen.. Dus tot 15.15 ...hierdoor savonds ook niet zo jengelig en ligt inmiddels alweer een uur te slapen. Heerlijk! Doorbijten doorbijten doorbijten. Alles is een faaaaaseee