Ook maar hier even voorstellen, Ik ben Paula en ben 27 jaar oud. Ik ben op 15 augustus getrouwd met mijn lieve mannetje! Een paar maanden later gestopt met de Nuvaring, en nu na 2 maandjes zwanger! Hier ook even mijn verhaaltje kwijt. Het is ons eerste kindje en ik maak me dan ook overal heel erg druk om...ik ben een echte stresskip geworden, terwijl ik normaal toch wel heel relaxed ben. Ik kom mezelf echt tegen nu! Een beetje bruinverlies, en ik zit al bij de dokter, een steekje, en ik stress erover, een dagje minder last van mijn borsten, en ik ben alweer in de zenuwen.. En ik ben nog geen 5 weken zwanger Mijn man zegt als het zo nog eens 35 weken doorgaat, hij me naar het gesticht brengt hihi..ook hij is dit niet gewend van mij. Ik zoek hier dus ook vooral veel geruststellende verhalen of informatie..en dat ik mijn verhaal kwijt kan, we hebben het nog aan bijna niemand verteld! Gefeliciteerd alle zwangeren, en succes voor alle mensen die zwanger willen worden!
Hallo Paula, Gefeliciteerd met je zwangerschap Ik herken dat ook allemaal nog van mijn zwangerschap. Ik denk dat de meeste zwangere vrouwen daar last van hebben, zeker de 1ste 3 maanden daarna word het wat minder want dan ga je natuurlijk op een geven moment je kindje voelen en dat is een heerlijk gevoel ook hadden wij een dopetone gekocht waarmee wij zelf thuis naar het hartje konden luisten, altijd weer een geruststellend gevoel. Probeer toch echt te genieten want voor je het weet ben je bevallen en heb je je wondertje in je armen. Veel liefs Starry
Hoi! Welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik herken het wel hoor, ik ben de hele zwangerschap ook overal bang voor geweest. Ik was blij toen mijn mannetje geboren was. Nu snap ik trouwens echt niet waar ik me zo druk om maakte. Zullen ook wel de hormoontjes geweest zijn. Al maak ik me nu ook best nog wel veel zorgen om hem. Maar dat zal ook wel normaal zijn. Liefs