Nooit last van gehad en begrijp ook werkelijk waar niet waarom mensen de ruimte zouden voelen om hierop ook maar enige vorm van commentaar te hebben..Misschien moet je zelf eens kijken wat je hierin doet. En...laat eens iets van je afglijden, negeer het eens. Goeie oefening voor als je kindje wat groter is.
Ach ja, ik heb mijn kinderen in het buitenland gekregen, in een bv omgeving. En ik ben ook afgebrand..maar dan omdat ik de fles gaf (niet genoeg klierweefsel, geen enkele lactatiedeskundige kon mij helpen, heb mijn jongste nog 6 weken zelf kunnen voeden maar de melk moest wel uit mijn tenen komen bij wijze van). Mijn oudste had eczeem dus dan is het natuurlijk ook volledig legitiem om tegen mij te zeggen: tja, had je maar bv gegeven, dan had je zoontje tenminste normaal voedsel gekregen en geen eczeem want dat krijg je niet van bv. En verder leven en laten leven TO. Gewoon het ene oor in en het andere oor uit. Mensen hebben ook altijd wat te zeiken. Ik vind het hartstikke goed van je en ik zou dat ook wel willen,zo lang zelf kunnen voeden Ik benijd jullie.
Gelukkig krijg ik vrijwel alleen positieve reacties, soms wat vreemde blikken Maar welk commentaar ik ook zou krijgen, het zou me niet veel interesseren. Ik ben gewoon super trots op mezelf en geniet ontzettend van het voeden!
Herkenbaar! Bij mij was het het ergst rond de 6 maanden. Nu vragen ze er meestal niet meer naar, ze denken dat ik gestopt ben of ze hebben het geaccepteerd. Ik merk wel dat de oudere dames (oma's) wel heel positief reageren!
Hier deze week nog. Mijn dochter krijgt tandjes en kreeg de reactie van mijn schoonmoeder van ooh weet je zeker dat je nog borstvoeding wilt geven. Ik zei van ooh ik heb nergens last van. Zwaar bewerkte koemelk in poedervorm is waarschijnlijk normaler voor sommige mensen om aan een mensen baby te geven dan borstvoeding.