Dat doorslapen....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Liesjhie, 20 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    M laat ook altijd erg veel melk lopen, 2 doekjes en nog een nat shirtje en romper, daarnaast regelmatig spugen en de hik. Vanaf vandaag hebben we een dental flesspeen geprobeerd. Tot nu toe amper geknoeid en 1 keer gedpuugd, dat was nadat ze tijdens de fles in slaap was gevallen en niet wilde boeren. Toen ze wakker werd kwam er wat terug. Die dental flesspeen lijkt dus te helpen, al kun je dat na een dag natuurlijk niet zeker zeggen.

2. fafa

fafa Niet meer actief

Ik denk ook niet dat het per se honger is. Mijn jongste heeft precies hetzelfde slaappatroon. Van 20.00 tot 23.00 slaapt ie lekker door en daarna maakt ie slaapjes van 1,5 uur. Dus het is hier feest om 0.30 3.00 4.30 en 6.00 uur. Ik geef hem altijd borst, maar of ie nou even tut aan een (bijna) lege borst of een goeie sloot melk binnenkrijgt, anderhalf uur later is ie wakker. Altijd.
    Sommige kindjes hebben gewoon veel meer moeite om 2 slaapcycli aan elkaar te plakken dan anderen.

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Maar moedermelk verteert op anderhalf uur, dus het is niet zo gek dat hij dan sowieso wakker wordt.

4. fafa

fafa Niet meer actief

Maar dat zou betekenen dat ieder borstgevoed kindje zo vaak wakker wordt, en dat is niet zo. Mn middelste liet er al snel 3 uur tussen zitten en sommigen slapen nog wel langer achter elkaar.

5. Liesjhie

Liesjhie Actief lid

14 mrt 2013
    111
    0
    0
    wij hebben ook dental flesspenen geprobeerd en die werkten bij ons juist niet :) We hebben nu een standenspeen en op standje 1 gaat dat nu stukken beter. Maar het blijft gewoon een knoeikont! Ach, ze is er zelf vrolijk onder, en mama wast wel!

6. Liesjhie

Liesjhie Actief lid

14 mrt 2013
    111
    0
    0
    ik begin het ook te denken eerlijk gezegd. Het gaat de ene keer ook beter dan de andere keer. Ze slaapt nu van 7 tot half 10, dan tot een uur of 3 en daarna is het een beetje afwachten wat ze doet. Eergister was het even een speentje om 3 uur en daarna kwam ze pas weer om half 6 en vannacht was het om 3 uur, half 5 en half 7 raak. Beide dagen geen fles gegeven omdat ik het idee had dat ze niet wakker geworden was van de honger. Met t speentje in sliep ze ook gelijk weer. om half 6 gister en om half 7 vanochtend liet ze zich absoluut niet meer met de speen afschepen haha.

Ik denk dat het idd even doorbijten is.

7. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Nee natuurlijk niet. Sommige kinderen worden gewoon meer gedreven door honger dan anderen. Dat is bij volwassenen toch ook zo?

Deel Deze Pagina