Dat droeg je tijdens de bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Esther1991, 25 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik had speciaal voor de bevalling een bigshirt gekocht, uiteindelijk gewoon in m'n beval tas blijven zitten en ben bevallen in m'n eigen shirt wat ik op dat moment aan had. Ook geen blijvende schade opgelopen 🙈

2. Liefste baby

Liefste baby Actief lid

3 jul 2014
    189
    7
    18
    NULL
    NULL
    Ik had een leuk setje gekocht voor in het ziekenhuis ;), maar we hebben het ziekenhuis nooit gered want had weeen en binnen een uur volledige ontsluiting thuis. Had een topje aan.

3. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had mijn eigen shirt en bh ook nog aan. Op een gegeven moment ging het zo snel dat daar geen tijd meer was om een oud shirt aan te doen. Ik wilde ook niet helemaal naakt zijn.

4. Peppa

Peppa Actief lid

14 aug 2015
    155
    0
    16
    Voor ik aan t infuus en vliezen prikken ging gauw omgekleed 😄 Groot shirt/slaapding aan

5. moekkie

moekkie Actief lid

21 nov 2015
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    2x naakt bevallen (in bad)
    Nu wordt het een inleiding en dan zit je met infuus hè?
    Denk dat ik een spaghetti topje aan doe.
    Thuis beval ik zonder problemen bloot maar in het ziekenhuis is dat denk ik minder prettig

6. Vlindertj90

16 mrt 2016
    25
    1
    1
    Niks 😁 Door de weeënstorm rende ik steeds naar de douche en weer terug naar het bes. Uiteindelijk met een laken over me heen met het infuus en de ctg-banden bevallen. Opeens kon niks me meer interesseren tijdens de weeënstorm. Had dit nooit van te voren van mezelf verwacht.

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Eerste drie had ik een bh en spaghetti top aan, vierde alleen in bh

8. Twinena

Twinena Lid

6 mrt 2016
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een badjas aan omdat ik onder de douche zat in het Z-H. Maar toen ik 9 cm ontsluiting had heb ik dat ding uitgetrokken, en lag ik in m'n naakie. Sja... Had het nooit zo bedacht maar als je daar ligt maakt het allemaal niet zoveel meer uit (voor mij dan). En ik ben normaal helemaal niet zo van t bloot haha.

9. Olicha

Olicha Niet meer actief

Ik had bij ons meisje mijn man zijn shirt aan en wilde deze weer aan bij onze zoon. Alleen in the heat of the moment trok ik het uit en was ik naakt. Ik was zo benauwd. Ik heb overigens geen problemen met naakt zijn waren alleen vrouwen aanwezig afgezien van man.

10. V2015

V2015 Actief lid

19 mrt 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had alleen een topje aan.
    Heb tijdens de weeën nog gedoucht en daarna alleen het topje aan getrokken.
    Was makkelijk toen ze geboren werd, hoefde alleen maar omhoog geschoven te worden.

11. Claudy

Claudy Actief lid

1 apr 2016
    111
    0
    16
    Ik had een big shirt in mijn tas gestopt. Maar de bevalling ging zo snel dat ik uiteindelijk gewoon bevallen ben in het shirt dat ik die dag aanhad. Die is trouwens weer keurig schoon geworden.

12. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Haha ik had helemaal speciaal een shirt gekocht. Uiteindelijk had ik echt geen zin om een ander shirt aan te trekken, dus gewoon mijn shirt wat ik aanhad aangehouden. BH had ik niet aan, zat niet lekker want het was warm toen en hij zat te strak.

13. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Ik had net wat lalas zegt ook een speciaal shirt gekocht. Puntje bij paaltje niet aan gedacht en in mijn t-shirt bevallen.

14. Veera

Veera Niet meer actief

Een overhemd van mijn vriend
    Hij draagt hem nog steeds, mag ook niet weg :D

15. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Ik had een oude pyjama aan die eigenlijk al voor het leger des heils bestemd was. Na de bevalling heb ik het weg laten gooien.

16. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Ik had een zwart t-shirt aan van mijn man

17. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Zoonlief had ik perongeluk een shirt van mevriend te pakken gehad, die is er nog steeds.

Dochterlief heb ik me pyamatrui nog aan, had het steenkoud dus die ging ook echr niet uit.

In bad zou ik lekker me topje aan doen, ik voelde me al zo ongemakkelijk in me blote kont

18. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Groot t-shirt gekocht voor de bevalling, maar door de warmte niet aangehad en gewoon naakt bevallen. Ik zat nergens mee :D

19. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Bij de eerste een bh + lange top (geen broek ivm gebroken vliezen) Dat had ik al aan dus ja...

Bij de tweede ook eerst een lange top en ook geen broek ivm gebroken vliezen. Op het laatst was ik helemaal naakt. Nadat ik onder de douche weg kwam waren m'n weeën niet meer te houden dus geen zin om me weer aan te kleden.

20. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    Bijna de hele bevalling in een joggingbroek met singlet zonder bh. Toen er eenmaal regelmatig getoucheerd werd broek uitgelaten en later ook mn onderbroek maar eens uit :) Topje werd vervangen door een ok jasje toen ik pijnstiling kreeg. Ik was me wel de hele bevalling bewust van mn naaktheid. Lag steeds onder een laken als ze er niet bij hoefden.

Ik zou in bad ook een topje aandoen.

Deel Deze Pagina