Al 15 uur weeen en nog steeds maar 1 cm ontsluiting

Discussie in 'De bevalling' gestart door Isagevers, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isagevers

Isagevers Lid

17 nov 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 40+1 weken zwanger en ben nu echt kapot. Ik heb al 15 uur om de 4 a 5 minuten weeen maar ze zorgen niet voor ontsluiting. Intotaal 1 cm ontsluiting en voorledig ingedaald maar voor de rest niks. Vk is vannacht 3 x geweest en niks veranderd met de eerste keer. Nu moet ik wachten tot 16 uur en haar weer bellen hoe ik me voel. Maar ben kapot ze wil me misschien naar ziekenhuis sturen voor pijnstilling dat ik wat kan slapen. Wie heeft dit ook mee gemaakt.

Loop ook al paar weken met menstruatie pijn/voor/oefenenween maar dit is toch echt iets anders.

Moet geduld hebben maar fie raakt wel beetje op zo.

2. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Oe meid niet meegemaakt maar zou gauw pijnstilling nemen. Waarom pijn lijden als het niet hoeft? Sterkte!

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Sterkte meid!

Heb je al onder de douche of in bad gezeten? Misschien helpt dat wat.
    Ben je ergens gestrest om? Adrenaline zit het bevallingshormoon nl in de weg.. Probeer je zo rustig mogelijk en ontspannen mogelijk te houden. Misschien kun je wat afleiding zoeken in iets doen (taart bakken zeggen ze toch? ;) )

Succes in ieder geval! En ik ben benieuwd hoe het verder met je gaat :)

4. Lilian2016

Lilian2016 Actief lid

15 mrt 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat n ellende maar hoelang laten ze je lopen dan met weeën en zo weinig ontsluiting! Bij me eerste ingeleid maar na 17 uur had ik 8 cm en vonden dst t onvoldoende vorderde en kreeg keizersnede

Als ik soms lees over verloskundige Pfff ben ik
    Blij de luxe te hebben van een medische indicatie voor Ziekenhuis
    Bel dat je t niet trekt zou ik Zeggrn en naar t Ziekenhuis rijdt per direct

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hier bij mijn jongste precies hetzelfde verhaal. Ik heb idd pijnstilling gekregen zown prik en kon even heerlijk rusten. Na 2 uurtjes kreeg ik super pijnlijke weeën en had ik 3-4 cm en heb ik een ruggenprik gehad. Ik was ook al 14 uur bezig maar na die prik ging ik dus van een krappe 1 cm naar ruim 3-4.... Uiteindelijk heeft het wel 21 uur geduurd helaas...

Zet hem op en succes !!

6. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Ik zou naar het zh gaan. Daar kunnen ze ook kijken hoe de baby reageert op de weeën. Bij mij uiteindelijk na 12 uur weeën en 5 cm ontsluiting een spoedkeizersnede omdat de hartslag van de baby omlaag ging.

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Het zit je ook niet mee. :(
    Hoop voor je dat je inmiddels in het ziekenhuis bent.

Sterkte!

8. Isagevers

Isagevers Lid

17 nov 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    De weeen waren aan eind van de middag afgezwakt helaas en voelden weer hetzelfde als voor weeën. En heb rustig kunnen slapen tot nu. Vandaag gewoon even een dagje rustig aan doen en veel slapen hopelijk komt hij er snel.

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat balen zeg! Dat het niet door wilde zetten.
    Wilt de vk je niet strippen?

10. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Balen dat het niet doorzet! Ik heb na bijna 24 uur ontsluitingsweeën, waarbij ik niet verder kwam dan 3 cm, een ruggenprik en weeopwekkers gehad. Ik had zo'n pijn en kwam gewoon niet verder, en ik raakte in paniek. Na de ruggenprik zat ik in 1,5 uur op 9 cm. De laatste cm duurde nog erg lang en de verdoving werd voor de persweeen uitgezet. Uiteindelijk 31 uur over gedaan :D

11. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Wat vervelend zeg :( echt balen !! Hoe is het nu??

12. Lizzy1989

Lizzy1989 Lid

24 apr 2016
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bleef 6 uurtjes hangen op 5 cm en ik vond het vreselijk!!!!!

Deel Deze Pagina