Ik ben voor voorjaar/zomer op zoek naar goede klittenband schoenen. Ik vind ze eigenlijk niet zo mooi, maar mijn zoontje vindt het heel belangrijk om dingen zelf te kunnen. Dus ik wil toch eens kijken wat ze allemaal hebben. Er moet ook iig een goede stootneus op zitten, niet een rand van voren maar echt een stuk bovenop ook. Schoenen als blox van scapino oid vind ik niks, niet mooi en niet goed ook. Heeft iemand ervaring met de klittenband vam develab bv? Daar heeft hij deze winter een veterschoen van en die zitten perfect. En woeffies zijn ook goede schoenen toch? Hebben die klittenbandversies?
Ja, develab is hier heel goed bevallen, schoenen gaan een stuk langer mee ook door die neus inderdaad!
Zag van de week bij de Bristol inderdaad schoenen van Woeffies met klittenband. Hier ga ik waarschijnlijk voor de versie met veters. Zoontje is nog wat jonger en trekt klittenband schoenen constant uit in de auto, wandelwagen of zelfs op de fiets. Je kan ook even op de site van Bristol kijken, staat ook wel wat op.
Waarop baseer je dat je schoenen van scapino geen goede schoenen vind? Niet mooi dat kan natuurlijk, maar Dr Visser schoenen hebben een keurmerk en zijn gewoon prima schoenen, van leer, de zool is flexibel genoeg... Wij hebben deze en die bevallen goed! https://www.scapino.nl/kinderen/dr-visser/kinderen-schoenen-sneakers-dr-visser-blauw-009941661
goed lezen schoenen als blox vind ik niks. Ik weet dat scapino ook 1 soort leren heeft. maar die blox en andere goedkope merken wil ik niet. Maar ik wist niet hoe ze heetten, bedankt. Zal ik daar ook eens naar kijken.
Ik had vorig jaar schoenen van Van Haren maar man wat was die neus snel door. Nu Shoesme, heel veel geld maar goed.. Voor een heel seizoen te overzien en ze blijven mooi.