We zijn hier lekker aan het fruit eten en dat maak ik tot nu toe iedere dag vers. Ik heb het niet zo op potjes, dus mijn voorkeur blijft alles vers. Nu wil ik de kleine morgen meloen gaan geven en nu vroeg ik me af.... Vriezen jullie ook wel eens fruit in en wat zijn jullie ervaringen hier mee? Want een hele meloen is natuurlijk wel heel veel.....
Ik heb toevallig gister een halve meloen gepureerd en in 2 porties ingevroren. Vanochtend heb ik een portie gegeven en dat was een groot succes!
Het fruit dat Eva niet eet, eet ik op. Eva eet een kwart meloen, ik ook een kwart. En de dag erna weer. Geen antwoord op je vraag, maar hoe ik het doe . Oh, ik zie net dat je kindje pas 3,5 maand is, dan is een kwart meloen misschien een beetje veel .
wij hebben veelvuldig fruit klaargemaakt en in de vriezer bewaard, gaat prima. moet wel zeggen dat we veel fruit ff zacht koken (bijv. appel), dan even pureren, afkoelen en dan de vriezer in. ik weet niet of het minder goed blijft als je het niet ff gekookt hebt oid, daar heb ik geen ervaring mee
alle fruit kan je 3 maand invriezen, sommige soorten langer (aardbeien bijvoorbeeld wel een jaar). Mijn ouders verwerken fruit dus die hebben er verstand van Ik dacht bijvoorbeeld dat je banaan niet kon invriezen, maar dat gaat prima!