Dat eten van mij

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nathalie1973, 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubbles

Bubbles Actief lid

26 okt 2007
    259
    0
    0
    Voorlopig heb ik nergens last van. Maarja kan nog komen.....
    Ik eet hetzelfde als normaal eigenlijk snoep ik zelfs ietsje minder omdat ik nu vooral gezond wil eten.
    Ik weeg nu ook een kilo minder dan voor de zwangerschap maar dat kan volgens de vk geen kwaad... Ik val sowieso heel erg snel af.

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Normaal (als ik niet zwanger ben) kan ik me heel slecht aan m'n dieet houden, want ik heb diabetes dus dan moet je altijd op de koolhydraten letten.
    Maar nu ik in verwachting ben, ben ik zo consequent, ik heb echt het idee dat ik nu verantwoordelijk ben voor twee, want ik snoep maar heel zelden, en dan alleen nog als m'n bloedsuikerspiegel het kan hebben op dat moment. Dus heb ik trek in een chocolaatje, dan prik ik eerst netjes m'n suiker en als het laag is, eet ik één chocolaatje of twee dropjes. Niet meer. Het is ook nodig, want als je hoge suikers krijgt, kan de baby veel te zwaar worden en kun je teveel vruchtwater krijgen, en dat wil ik proberen te voorkomen (hoewel met al die hormonen heb je het zelf soms niet in de hand). Maar gelukkig gaat het nog steeds prima!
    Het mooie resultaat is wel dat ik nu, met 25 weken, nog niets ben aangekomen. Hoop het zo te houden, want ik was toch al vrij stevig te noemen. De baby groeit overigens heel goed, dus straks hoop ik mooi een beetje van mezelf te zijn afgevallen. :D

3. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Dat doe je goed allemaal :D wou dat ik dat kon.

Mijn moeder is ook iets te dik en kan zich totaal niet aan een dieet houden voor zichzelf. Echter toen ze zwanger was van mij, ging ze ineens zoutloos, vetloos, en supergezond. Ze kwam tijdens de hele zwangerschap maar 5 kilo aan :D
    Wou dat ik dat kon, zo wilskrachtig enzo. TOP!

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Bij onze eerste was ik zes, en bij de tweede maar drie kilo in totaal gegroeid. Dus dat probeer ik nu ook, hoewel ik toen nog geen diabetes had, dus dan weet je nooit wat dat voor invloed zal hebben.
    Op het diabetesforum hoor ik van zwangeren soms schrikbarende gewichtstoenames van 20 of 30 kg of soms nog meer!
    Vandaar dat ik misschien ook wel zo consequent kan zijn.

5. emmyg

emmyg Actief lid

16 sep 2007
    172
    0
    0
    Ik heb eigenlijk haast nooit echt honger. Ook nergens trek in.

Meestal eet ik omdat het moet.

6. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Jeetje Naat had je dat met je andere zwangerschappen ook?Ben je al veel aangekomen?
    En zo ja zit het dan alleen op je buik of ook ergens anders?

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Even kijken
    Michelle 20 kilo
    Jamie 17 kilo
    Max 12 kilo

En nu zit de 12 kilo er al bij.

Bij de meiden was ik helemaal rondom zwanger en bij Max en dit ventje is het alleen mijn buik

8. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ja hoor! Allles wat los en vast zit. Liefst vet en/of zoet. Ben nu gek op snacks......help.....

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Pff erg he.. Ik vreet ook maar door en dat moet er straks allemaal weer af :( Ik heb het wel met de vk over mijn 'eetdrang' gehad en zolang ik genoeg vitamines binnenkrijg en geen hoge bloeddruk of zw.suiker heb vindt ze het niet zo'n probleem. Ik heb juist een te lage bloeddruk, keurige suiker en eet elke dag fruit, groente, brood en zuivel. Alleen ook best veel extraatjes :oops: Ben trouwens helemaal niet te zwaar, alleen vind ik zelf dat ik wat te dik word, maarja, geen wonder!
    Nouja, straks maar flink sporten..

10. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ja hoor ik heb er 27 kilo bijge(vr)geten!
    (nu 24 kilo kwijt)

11. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Ik ben dan nog maar 14 weken zwanger maar eet juist veel minder dan voor mijn zwangerschap. Heb totaal geen trek in vet eten. Af en toe iets van chocolade maar verder niet. En avondeten ook maar een klein beetje. Normaal hadden we 's avonds altijd nog wel iets lekkers maar nu drink ik na het avondeten nog hooguit 1 of 2 glazen water en thats it.
    Ben dus ook nog niets aangekomen.

Deel Deze Pagina