Ontroerd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaMirella, 17 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Jeetje, wat kan je soms ontroerd raken...
    Die kleine is zo aan het bewegen in mijn buik, je voelt dan echt duidelijk billetjes of voetjes, zo lief...
    Dan besef je dat er een klein GROOT wonder in je buik groeit!
    Hoeveel je eigenlijk nu al van zo'n kleintje houd!
    En dit is mijn eerste moment dat ik echt het liefst die kleine een dikke knuffel wou geven, dat hij in mijn armen mag liggen zodat ik hem 10000000000000000000 kusjes kan geven!
    Ik kijk echt HEEEEEEEL erg uit naar het moment dat ik hem kan zien en zijn naam hardop mag zeggen, maar ik denk dat ik deze gezellige buikmomenten ook heel erg zal missen...

Pff... Moest ik effe kwijt, met een gelukkige traan over m'n wang!

-xxx-

2. Niet meer actief

ik ben heeeeeeel erg gek op ons jochie,maar mis de buikmomenten ook zeker al 15 maanden ja hahaha,.....

3. Kreeftje72

Kreeftje72 Actief lid

2 mrt 2007
    127
    0
    0
    Uden
    Lieve mamamirella,

Ik ken het gevoel. Het is je eerste kindje? Die kleine bewegingen kunnen je zo'n gelukkig gevoel geven. Die bewegingen ga je ook zeker missen hoor! Maar dan kan je heerlijk van je ventje genieten terwijl deze in je armen ligt. Geniet van elk moment!

Liefs
    Kreeftje72

4. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ja het is de 1e :D:D
    Ben ook echt SUPERTROTS op mijn buik, en zit er heel de dag naar te staren, hoe die heen en weer gaat, geweldig! En als ik over mijn buik aai dan word ie echt rustig, zou hij dat voelen ? :D
    Denk het wel ;)

Ja, ik zal mijn buik zeker missen maar ook idd. genieten van ons mannetje.. ;)

-x-

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Heerlijk toch!
    Een wonder is en blijft het!
    Wat ben ik vaak blij dat ik een vrouw ben, en geen man, want die moeten dit soort prachtige dingen allemaal missen!
    Vanmiddag werd ik eventjes wee toen ik ons kleine schoppertje voor het eerst de hik voelde hebben. Zo lief!
    En voor ons is het al de derde, dus dat 'gelukzalige' gevoel blijft gewoon hoor, echt niet alleen bij de eerste!

6. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Mamamirella, boehoe je hebt mij aan t huilen. Ik mis dat gevoel zooooooooo erg. Terwijl ik dubbel en dwars van mijn kleine meid geniet hoor!

Geniet er lekker van en leg het vast op camera!

Liefs Cindy

7. Lara11

Lara11 Niet meer actief

MamaMirella, zet je maar schrap, dit soort geluksmomenten ga je nog heeeel vaak krijgen. (heerlijk he!)
    Het is ook een wonder...supermooi! En het eerste moment dat je je kindje in de ogen kijkt...niet te beschrijven!

nog heeeel veel geluksmomenten gewenst!
    Amber

ps: ik was ook bang dat ik de buikmomenten zou missen, maar dat valt enorm mee, omdat ik nu mijn meisje OP mijn buik heb...:)

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heeeeel herkenbaar...en als ie eruit is......
    Is het echt nog VEEEEEL leuker!
    Heel veel succes je laatste 10 weekjes!
    Als ik je zo hoor zou ik zeggen: geniet ervan!
    Dikke knuf!

9. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Thanks allemaal

Ahhww meis.. ;) Er komt vast een 2e bij jou zo te horen!
    Ik kan me niet voorstellen dat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn, dus als over een paar jaar de natuur het toelaat zou ik ook zeker een 2e willen, al is het maar voor de zwangerschap hihi :oops:

-xxx-

Geniet allemaal van jullie zwangerschap of kleintje :D

10. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    hhaahaha thanx! Ja denk het zelf ook wel. Vriend verklaard mij voor gek, want had aan t eind wel wat kwaaltjes enzo, maar het zwanger zijn is erg bijzonder. Het mama zijn ook, dus dat heb je nog tegoed! Geniet nog lekker van je eerste :)

11. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    MamaMirella, dat heb je heel mooi verteld! Succes!

12. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Mamamirella, ik snap helemaal wat je bedoelt! Zeg ik zie trouwens dat je ook in Januari bent uitgerekend waarom klets je niet gezellig mee met de januarimamä's? Onder bevallingslijstforum.

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

zeker heel herkenbaar ik ben zwanger van de 5e en nu dat ik de baby weer voel denk ik echt o ja zo voelde dat geweldig het was zelfs zoo erg dat ik na de bevalling nog soms het gevoel had dat ik de baby voelde terwijl ze er allang uit was

geniet er maar lekker van

groetjes nathalie ;)

14. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ja, soms lees ik wel eens mee, maar volgens mij kent iedereen elkaar al vanaf het begin, hihi ;)

-x-

15. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja maar dat geeft toch niet ik ben er ook pas sinds 1,5 maand bij! Er komen steeds meer mama's bij.

Deel Deze Pagina