Onder je eigen berichtje staat fotoalbum. Daar klik je op en dan kun je daar je foto's uploaden ('knopje' linksboven). Succes!
niet helemaal maar je zit in de buurt shelde als je op de button drukt van album dan kom je dit te zien Zwangerschapspagina Forum Index -> Album -> Het album van shelde ik heb jou even als voorbeeld genomen shelde album is voor iedereen , daar kan iedereen een foto zetten alleen het album van .... dat is persoonlijk daar komen dus alleen jou foto's te staan dus je eigen fotoboekje zeg maar succes
ja maar hoe kun je in je eigen album foto's neerzetten,staat bij mij niet aangemaakt en nog iets! Gr Gerda
staater geen upload foto in het linker hoekje ? van je eigen album daar zet je je foto mee in je album ik weet niet meer wat er staat want ikheb mijn album alweer een tijdje maar je moet je foto's kunnen uploaden in je eigen album via dat knopje succes
In je eigen album alleen geregistreerde gebruikers. De drie categoriën: Baby's, Dikke buiken en Echo's zijn ook door gasten te bekijken. Lotte